utdrikkningslag

kkaasa

Elsker forumet
jeg skal være forlover til vennina mi..
i den anledning trenger jeg noe tips....
så hvis det er noen her som er gift og hadde et morsomt utdrikkningslag-gjerne fortell=)

http://www.utdrikningslag.no/

Har ikke så mange gode forslag, men her er det mange gode tips! [:)] Lykke til. Blir nok kjempe bra! [;)][:)][:)]

Hehehe...sykkeltaxi er jo et must...
Sykle opp og ned gata i by'n for 1kr.......enten betaling opp eller ned........[:D]

Hva med å legge det til en helg det er en konsert eller noe.. Spise først, og ha litt aktiviteter med f.eks. sykkeltaxi [:D]
Eller ansiktsmaling, salg av bollemus/bolletiss (som dere baker selv)....

Kom ikke på mer i farta...

På min utdrikkninslag var det sånn
jeg ble henta kl 9 om morgen og kjørte opp til innsjø her i nærheten.
Der satt vi ute og spiste frokost... Det var i våren...
Så fikk jeg et oppgave, der hvor jeg fikk bare 8 minutter på å pakke opp en gave
deretter så jeg det var en leke robåt. en venninne hoppet ut i vannet og lat som hun drunket og jeg måtte pumpe opp robåt så ut og ro for å redde henne...- hun druknet dessverre hahaha-

Alle tok med en ting hver og putt oppi en hatt... jeg skulle pakket opp og gjett hvem det er fra og hvorfor jeg tror det er fra hvem.. For hver gang jeg tok feil må jeg ta en shot... (ja det ble for mye på meg tilslutt haha)

Så kledd de meg opp deretter dro vi ned til buss holdeplass og tok buss til byen...
Til strippebar, der hvor jeg fikk kle meg opp og fikk opplære i hvordan jeg skal gjøre på scene....

Når det var ferdig så gikk jeg rundt med halskjede med seigmenn og prøve å få noen til å betale 1 kr for å bite en av seigemenn..... Dro til en lokal og bestilte Tapas og spiste.... Utover kvelden fikk jeg skiftet til fin klær så dro vi ut på by'n ;)

Det var en laaaaaang dag og fin.... Jeg var fyllesjuk i TO DAGER... (jeg som nesten aldri pleie å bli fyllesjuk)

Var forlover i sommer. Her var utdrikningslaget som vi hadde for henne:

Fredag:
- hun ble hentet når hun kom inn på jobben (trodde hun skulle på jobb)
- kjørte henne hjem hvor hun pakket for hele helgen
- hun ble hentet av en kompis på motorsykkel, de kjørte en tur og så leverte han henne en plass der vi (to av tre forlovere) sto å ventet på henne. Hun gikk på fjellet (i lag med en instruktør) og fikk en paraglading tur.
- alle som kom på utdrikningslaget sto å ventet på henne når hun landet. Der fikk hun champanje.
- hadde leid lokale, og alle tok med hver sin tapasrett og egen drikke. Singstar. Hadde div leker. Holdt på til langt på natt.

Lørdag:
- vi (forloverne og bruden) overnatten hos en av forloverne. Dro til byen der hun (utkledd i tskjorte med bilde av henne i bikini og cowboyhatt) fikk en gitar og en barnesangbok, så fikk hun synge midt i sentrum. (litt utdriting må jo til [8D])
- spiste frokost 
- tok toget til saltdal, der vi hadde leid hotellrom. Spiste god mat og drakk hele lørdagen. [:)] Dro tilbake på søndagen.

Hun var storfornøyd!!! [:)]  

Hadde et veldig vellykket utdrikkningslag for ei god venninne, jeg var forlover...

Temaet ble "Diva"[8D] Hun har alltid vært glad i å synge...

Gir deg noen stikkord....
Skrangletog
God frokost
På med kostyme, sminke og hår...Paljetttopp, glitterskjørt, fjærboa, pelsjakke store solbriller og svært,men tøft rocka hår[:D]
Rød løper hvor enn vi gikk ut av bilen...
Fikser neglene hennes, fransk manikyr...
Grilling i parken
Innspilling av plate, 2 låter
innspilling av video[8D]
Spiste på resturant, den type mat hun elsker.
Fotoshoot rundt om i byen...[:D]
Alle hjem for å fiske seg for kvelden
Masse snack som vi jenter elsker...Feks jordbær m/ sjokolade og musserende vin, frukt og annet digg...
Karaoke
Shotting
Strawberry daiquri (?)

Legg opp til et tema som HUN vil like, og la henne få ta seg sikkelig ut.
Dagen bør brukes til kos, og ikke til utdriting[;)]

Back
Topp