utdrikkningslag?

ats

Elsker forumet
Hva gjør man?
Hvem betaler?

jeg er så heldig og skal være forlover neste sommer, men kom plutselig på... jeg må vel ordne i stand utdrikkningslag, fikk litt kalde føtter nå altså..

ORIGINAL: lillemeg86

Hva gjør man?
Hvem betaler?

jeg er så heldig og skal være forlover neste sommer, men kom plutselig på... jeg må vel ordne i stand utdrikkningslag, fikk litt kalde føtter nå altså..

Er vanlig å betale for seg selv og at alle gjestene spleiser for å betale brudens andel. Avtal alle aktiviter o.l. på forhånd så ingen får ubehagelige overraskelser underveis. Hva gjør man? Bare fantasien setter grenser..

ORIGINAL: lillemeg86

Hva gjør man?
Hvem betaler?

for et nyyydeli bilde!! han i svart genser!

ville begynt planleggingen tidlig, slik at du slipper overraskelser som at "oj, det stedet vi skulle være var ikke åpent allikevel" når dere står der.. og snakk med bruden slik at du vet hva hun ser for seg, hva hun absolutt ikke vil (dagen er faktisk FOR henne, og ikke MOT henne), og hvem hun vil ha med...

Jeg har vært i to utdrikkingslag nå, to vidt forskjellige, men to ufattelig morsomme utdrikkingslag.  Det vi var på i sommer, hadde ingen "offentlige" elementer i seg, fordi bruden absolutt ikke ville det - og det tok forloveren hensyn til - naturligvis!
Vi endte dagen på en øy, hadde med oss stor presenning som vi slo opp til gapahuk, hadde med ved til bål, noen engangsgriller, samt deig til pinnebrød, pølser og ferdigsmurt frokost til dagen etterpå.. så satt vi på stranda og så på solnedgangen og drakk medbrakt alkohol, mens vi mimret om yngre dager - og hadde det kjempekoselig [:D]

ååå det er så gøy, du bestemmer hva dere skal gjøre og dere betaler hver for dere og deler på brudens utgifter :)
det som de fleste gjør for å starte dagen er å kle henne ut som noe og drite henne ut i byen eller på ett kjøpe senter, ser veldig mye av det :) og deretter kan det være forskjellige aktiviteter :)
bare fantasien som setter grenser der [;)] lykke til.. godt å være tidlig ute for å høre om de andre eventuelt har ideer og hvor mye de vil legge i dette osv :)

Back
Topp