utdrikkningslag..

Nåssåbjønnen

Betatt av forumet
Min kjære har fått den ære å være forlover for sin kompis i bryllupet hans, MEN om noen uker skal utdrikkningslaget stå og hva i alle dager skal dem finne på?? Ikke veldig kreativ verken han eller jeg, så vi sliter litt...

Så langt har vi kommet fram til at dem kan leie ei hytte, prøve å få med brudgommen på morgenkvisten og reise dit for litt frokost, men hva skal så skje???? Han er glad i forskjellig typer øl, så hadde kanskje tenk på en øl konkurranse..

Dem skal på paintball senere på dagen.... IKKE QUOTE!!!

Ølsmaking med blindtester må jo være en hit her....

Det skal kanskje ikke være i oslo?, for da kunne det gått an med:
Besøk på Ringnes ølsenter
Sentralt plassert mellom Grünerløkka og Torshov i Oslo ligger Gamle Ringnes Bryggeri. Her arrangeres ølskoler med spesialutdannede verter som på en morsom og interessant måte underholder gjestene med bryggeprosessen, ølingredienser, ølpleie og ølets historie. Underveis er det prøvesmaking av flere ølsorter, blindtester og konkurranser. Skolen tar to timer og passer fint inn i programmet på et utdrikningslag.
KILDE: http://www.bryllupsmagasinet.no/Artikler/Bryllupsgjesten/Spreke-utdrikningslag/

Var jo litt flere forslag også der, da.. LYKKE TIL! Det er kjempevanskelig å skulle lage drømmedagen for en annen person. Men tenk hvertfall på at ting tar tid. Folk er treige. Det tar lang tid å forflytte seg fra en ting til en annen, så to hovedting holder nok, og så kanskje et par småting i mellom...

Tusen takk for tips=)

Ville holdt dem unna alkohol før paintballen altså, tror det er en av reglene at en ikke skal spille beruset. Kanskje paintball først, innlagt anledning til å dusje, så lunsj og deretter tur på bryggeriet? :-)

at han skal selge noe på strandtorget, gå i ulike plagg som kanskje ikke egner seg veldig... hvis du skjønner... ville kanskje ha kjørt go cart, vært i lekeland :P haha!! prøve å samle inn penger til en organisjasjon men med ulike ulemper da hvis du skjønner :P
hmm... hva mer.... hmm...

Så noe festlig da jeg jobbet på Mega.. Ei dame som fikk rundt med ei handleliste og handlekorg.. Hun skulle finne alt på lista og ha det i sin egen kurv, men problemet var at hun ikke fikk lov til å ta det fra hyllene.. Hun måtte spørre andre om hun kunne få det fra kurven deres.. Haha.. Var hysterisk å se på.!!

Her var det kjempe mye bra: http://www.klikk.no/produkthjemmesider/dittbryllup/article325854.ece

M3rl0t skrev:
Så noe festlig da jeg jobbet på Mega.. Ei dame som fikk rundt med ei handleliste og handlekorg.. Hun skulle finne alt på lista og ha det i sin egen kurv, men problemet var at hun ikke fikk lov til å ta det fra hyllene.. Hun måtte spørre andre om hun kunne få det fra kurven deres.. Haha.. Var hysterisk å se på.!! 

Det samme gjorde sambo til en han var forlover for. Og så tape for munnen, så må brudgommen inn på en kiosk for å kjøpe kondomer eller pølse, eller noe, ved hjelp av kroppsspråk..

Sambo var på et utdrikningslag der de fikk på seg slike sumobryterdrakter og måtte bryte mot hverandre, så skulle de skyte på et eller annet og lurer på om det var paintball der og. Det var på samme sted tror jeg.....lurer på om det var på Brummundal/Moelv eller der omkring. ;)

Back
Topp