utdrikkningslag/utdritningslag

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
skal alle sammen ha utdrikkningslag/utdritningslag?

vet liksom ikke helt om jeg vil ha det... har ei venninne som har så utrolig lyst til å finne på masse djevelskap med meg, noe jeg overhode ikke har lyst til å oppleve... er så utrolig bekymret for alle de tingene hun har nevnt. en av planene hennes som jeg har hørt er at hun vil jeg skal hoppe i strikk fra et hotelltak her i byen, jeg hater høyder og tørr ikke stå på en kjøkkenstol midt på gulvet engang, strikkhopping kommer jo til å bli min siste time... [&:]
en annen ting hun har nevnt er og ha gavelek, hvor alle kjøper noe de forbinder med vårt vennskap, noe jeg ikke er noe god til... husker knapt hvilke klær jeg hadde på meg igår, hvordan i allenavn skal jeg klare og huske hvem alle gavene kommer fra, jeg kommer til og domme meg totalt ut... [:o]

hehe ei uke er god tid for utdrikkningslag da  varer jo som regel bare en dag det da...
kan finne på mye leven jeg også, men jeg vil mye heller dra ut med venninnene mine å spise en god middag eller noe jeg også vil ha glede av.
jeg vet at jeg blir ikke og ha glede av å drikke meg stupfull for at folk skal få se at jeg selger biter av en kjole jeg har på meg, eller at jeg må stå midt på torget og synge kjærlighetssanger til menn som går forbi... den tiden tok slutt da jeg fant mann min og mitt liv som singel tok slutt...

ORIGINAL: citadel

Ja, men det blir nok en annen ting om jeg har tid. Vi plalegger jo bryllupet uten at vi er på stedet det skal være. Så den lille uken vi får før bryllupet må vi nok ha på å få alle bitene på plass tror jeg.

hadde jeg vært de hadde jeg tatt deg med likevell og funnet på noe koselig, særlig siden de ikke får sett deg så ofte, og så heller tilby hjelp til å fikse de siste sakene som skal ordnes...

Syntes du skal ta det opp med forlvern din og henne bør respektere dine ønsker om henne ikke vil så er det greit å ikke ha mener jeg!!
Det er din dag og om du ikke vil drite deg ut så bør det respekteres!!

Back
Topp