Utdrikkingslag...kom med tips!?

frøken_Nina

Forelsket i forumet
Skal være med og planlegge et utdrikkingslag i morgen, men mangler gode ideer..[&:]
Hva har dere vært med på som har vært artig eller koselig? (eller bare tips) Takk og takk!!

Skal selv arrangere et utrikningslag snart og trenger tips :)

- spille inn en cd med noen låter, i et studio (resten av utdrikningslaget kan være korister) Kjempemorsomt :)
- piknik med masse deilig mat og champagne
- spa

Noen tips da :)

takk! må dytte litt....liten respons her..

ORIGINAL: {NiKiTA}

- spille inn en cd med noen låter, i et studio (resten av utdrikningslaget kan være korister) Kjempemorsomt :)
- spa

Syns dette var en super ide... Er så utrolig oppbrukt det der med å kle bruden ut å la dem drite seg ut med å synge på gata eller noe sånn... Mye koseligere med noe ordentlig greier som {NiKiTA} sa over... [:)]

ORIGINAL: caroaj

ORIGINAL: {NiKiTA}

- spa

Syns dette var en super ide... Er så utrolig oppbrukt det der med å kle bruden ut å la dem drite seg ut med å synge på gata eller noe sånn... Mye koseligere med noe ordentlig greier som {NiKiTA} sa over... [:)]

ja, hehe..hun jeg er forlover for hadde drept meg hadde jeg driti henne ut :P men så hadde jeg aldri kunnet gjort noe slikt

Jeg skal ha mitt på lørdag [:)]

Men over til tips..
Sumobryting
Laserworld
Rebusløp
Dildoparty

Jeg er litt mere sånn vill av meg jeg da.. Skal bli kledd ut og driti ut [:D][8D]

Da jeg arrangerte utdrikningslag gjorde vi flg:
* fikk noen til å vekke henne tidlig lørdag morgen (naboen) med pakke og instruks på hva hun skulle gjøre (pakke klær, kle seg etc).
* frokost hos henne
* synge inn cd (bruden ble såååååååååå glad, stor drøm)
* lunsj på uterestaurant
* grilling mm (singstar, div leker, drikking etc) på hytte langt inni skogen.
* overnatting på samme hytte til neste dag.

VELDIG vellykket.

Lykke til!

Mitt utdrikningslag var sånn:
I forkant fikk jeg brev om hva jeg skulle pakke og ha klart; det var alt fra redningsvest til maleklær, fra badedrakt til lue/skjerf...visste ikke akkurat når det var,men hadde mistanker om denne dagen, så jeg var sånn halveis forberedt...
Forloveren min kom innom ca elleve på formiddagen , med en kurv med baguetter og masse pålegg,-så fikk jeg beskjed om å smøre dem klare og bare vente på henne. Når hun kom tilbake kjørte vi en omvei til et hus jeg bodde i som liten, der fikk jeg omvisning og vi hadde en enkel lunsj (forloveren min kjenner de nye eierene av huset).
Så dro vi ut på Tjøme. Der ventet alle de andre, 14 jenter :-)
Der var det opplegg i regi av noe som het "Aktiv fritid",- det var klatring, rappelering, balansering, bueskyting og div andre morsomme aktiviteter. Der hadde vi også baguettlunsjen jeg hadde laget.
Derfra gikk turen til ei venninne, der vi spiste deilig tapas og hadde fest. Jeg fikk en "film" laget i powerpoint om meg selv, laget av bilder fra jeg var baby og frem til idag [:)] Det var kjempemoro! Hadde også en lek der jeg fikk en pakke fra alle også skulle jeg gjette hvem pakken var fra. Klarte kanskje tre-fire stk [:D]
Litt utpå natta kom to av mennene til to av venninne mine (gode kompiser av meg og) og hadde strippeshow for meg! Fantastisk morsomt,- lo så vi skreik alle mann!!!

Fantastisk morsom dag! Det som var veldig ålreit synes jeg, var at det var et opplegg som alle var med på. Ikke sånn at alle bare så på at jeg dreit meg ut et eller annet...

Back
Topp