Mitt utdrikningslag var sånn:
I forkant fikk jeg brev om hva jeg skulle pakke og ha klart; det var alt fra redningsvest til maleklær, fra badedrakt til lue/skjerf...visste ikke akkurat når det var,men hadde mistanker om denne dagen, så jeg var sånn halveis forberedt...
Forloveren min kom innom ca elleve på formiddagen , med en kurv med baguetter og masse pålegg,-så fikk jeg beskjed om å smøre dem klare og bare vente på henne. Når hun kom tilbake kjørte vi en omvei til et hus jeg bodde i som liten, der fikk jeg omvisning og vi hadde en enkel lunsj (forloveren min kjenner de nye eierene av huset).
Så dro vi ut på Tjøme. Der ventet alle de andre, 14 jenter :-)
Der var det opplegg i regi av noe som het "Aktiv fritid",- det var klatring, rappelering, balansering, bueskyting og div andre morsomme aktiviteter. Der hadde vi også baguettlunsjen jeg hadde laget.
Derfra gikk turen til ei venninne, der vi spiste deilig tapas og hadde fest. Jeg fikk en "film" laget i powerpoint om meg selv, laget av bilder fra jeg var baby og frem til idag [:)] Det var kjempemoro! Hadde også en lek der jeg fikk en pakke fra alle også skulle jeg gjette hvem pakken var fra. Klarte kanskje tre-fire stk [:D]
Litt utpå natta kom to av mennene til to av venninne mine (gode kompiser av meg og) og hadde strippeshow for meg! Fantastisk morsomt,- lo så vi skreik alle mann!!!
Fantastisk morsom dag! Det som var veldig ålreit synes jeg, var at det var et opplegg som alle var med på. Ikke sånn at alle bare så på at jeg dreit meg ut et eller annet...