Utdrikingslag....

MrsMeoh

Gift med forumet
Nå har jeg blitt så usikker på om jeg skal være med på utdrikningslaget til venninna mi altså. Kvalmen er på plass, og jeg får brekninger av nær ingenting, og jeg kaster opp innimellom. Så er jeg så sliten at jeg skjelver fordi jeg er utmattet...

Om jeg blir med på utdrikningslaget så vil dette si; to timer bilkjøring, ei overnatting (dette er for at jeg skal komme meg til bygda der hun bor) - så opp og kjøre to timer til byen. Når vi kommer til byen er det sumobryter-lek, tilbake til hotellet og få spa behandling, før vi skal stase oss opp til en bedre middag...

Hva ville dere gjort?

Vanskelig å si egentlig.. Er det ei veldig nær venninne av deg? Hvis formen er så dårlig og det ikke er bestevenninnen din så tror jeg at jeg hadde droppet det.. Hun vil nok forstå når hun evt får vite årsaken:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Hva med å komme rett til spa eller middagen. Ville droppet sumo om det var meg...

--------------------
<3 17. februar <3

I søsteren min sitt utdrikningslag droppa jeg spa, og dro rett til festen de hadde på kvelden. Jeg hadde allerede kommet meg til Oslo for å være med i utdrikningslaget, så jeg følte jeg måtte delta litt. Hadde det vært nærmere tror jeg bare jeg hadde vært med på brunsjen, og droppet det andre...

ville vurdert etter hvor god venninne det var! Om hun er veldig nør ville jeg reist, om det er sånn typ: dama til kompisen til typen din, så tja og ja... usikker! :)

Hadde nok blitt med om det var en nær venninne, hvis ikke så hadde jeg kanskje komt til spa behandlingen - eventuellt holdt meg hjemme ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har gått hele barne- og ungdomsskolen sammen med henne.. vi er nær, men kunne vært nærmere... Vi har ikke så mye kontakt, men "klikker" med en gang vi møtes, så all tid imellom har liksom ikke noe betydning.

Jeg har valgt å trekke meg, jeg begynner å bli såpass dårlig at jeg ser mørkt på det hele, og jeg vil ikke sette en demper for de andre som skal ivei og kose seg... Nedtur, for jeg har gledd meg sånn :(

Du har nok gjort et riktig valg:). Hadde du gått i den tilstanden du er i så hadde du ikke fått en kjekk opplevelse allikevell.. Men forstår at det føles kjipt. Kanskje du kan invitere henne til deg og ha en skikkelig girlsnight hjemme i sofaen, med spa, jentefilm og snacks?:)

Termin 9.februar med første frøet:)

DET hørtes fantastisk ut. Tror jeg skal stjele ideen selv og ha "hjemmespa" med te og Saltstenger:-))

Like greit å holde seg hjemme når man er så dårlig.

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Back
Topp