Utdrekningslag

Side

Glad i forumet
VIP
Jeg gifter meg nå i sommer, og venter bare på utdrekningslaget mitt:p

Det forloveren min lurer på er om det er noe spesielt jeg ikke kan gjøre. Noe dere kommer på som jeg bør holde meg unna?

Også har vi et spm til; vi tenkte å si det til resten av jentene at jeg er gravid da, for å slippe alle spørsmålene senere på kvelden om hvorfor jeg ikke drikker. Jeg har kommet med et forslag, å ha quiz, og at spørsmålene hinter veldig innpå en graviditet. Forslag til spørsmål? Ideer til andre måter å fortelle nyheten på?

Hold deg unna bad :) 

Har null ideer til hvordan du kan fortelle nyheten ;) 

Side skrev:
Jeg gifter meg nå i sommer, og venter bare på utdrekningslaget mitt:p

Det forloveren min lurer på er om det er noe spesielt jeg ikke kan gjøre. Noe dere kommer på som jeg bør holde meg unna?

Også har vi et spm til; vi tenkte å si det til resten av jentene at jeg er gravid da, for å slippe alle spørsmålene senere på kvelden om hvorfor jeg ikke drikker. Jeg har kommet med et forslag, å ha quiz, og at spørsmålene hinter veldig innpå en graviditet. Forslag til spørsmål? Ideer til andre måter å fortelle nyheten på?

*hvor mange ganger har eg vært gravid?

*hvilken øl/vin drikker eg i dag?

*Hvordan er situasjonen min om 9 måneder?

Flykua skrev:
Hold deg unna bad :) 

Har null ideer til hvordan du kan fortelle nyheten ;) 

Hva slags bad? Som å bade i sjøen, eller spa"bad"?

Man kan vel bade vel? Er jo bare de siste ukene man skal holde seg unna pga åpning og fare for infeksjoner.

CasiopeiA skrev:
Man kan vel bade vel? Er jo bare de siste ukene man skal holde seg unna pga åpning og fare for infeksjoner.

Ja var det jeg også trodde, derfor jeg spør tilbake til henne hva slags bad hun mener:) Er jo da bare 11 uker på vei tror jeg.

Boblebad - pga infeksjoner...Før uke 12...

Flykua skrev:
Boblebad - pga infeksjoner...Før uke 12...

Okey. Takk for tips:)

Back
Topp