UTDELING AV SLADDREVENN :)

OPPDATERT [:D]

Meg å syskenbarne mitt sladdrer for kverande [:)]
Sladdrer med *Smiley.

ORIGINAL: FruBente.86

Meg å syskenbarne mitt sladdrer for kverande [:)]
Sladdrer med *Smiley.

OPPDATERT [:D]

Jeg vil også gjerne ha sladrevenn, er ikke så veldig aktiv, men det blir bedre etterhvert.. Ultralyd termin 17.Juni[:D]

dyttt!!! :))

Meg daaaa?!!?! [:-][:)]

ORIGINAL: dstrea

Meg daaaa?!!?! [:-][:)]

du kan få sladre med meg, min sladre venn er ikke innpå her så mye ser det ut som.. [;)]

WÆÆÆ!? Eg har heller ikkje fått sladrevenn? [:(] Skreiv meg jo på ei lista her for ei stund siden.. Har ikkje klart heilt å følga me i det sista.. [8D] Men har termin en gong i slutten av juni.. Sga på ultralyd 28 januar, så får vell en litt meir konkret termin då..

E eg for seint ute te å få sladrevenn nå kansje?? [:)]

Trenger en sladre venn jeg også ;)

Har termin 20 juni.
Skal på ultralyd til uka.

Har termin 1 juni, kanskje kommer babyen i mai, men har ingen sladrevenn på mai-forumet. Kanskje jeg kan få en her? [:)]

Har termin 2 juni=) Sladrer litt med en venninne fra juli/august09 men kunne gått hatt en med baby på vei rundt samme tid[:D]

sleng meg med...har termin 24 juni...skal på ul 28jan og de  kan forandre på det da

OPPDATERT [:D][:D]

jeg vil også gjerne ha en sladrevenn, termin 15 juni å det blir enten telemark sentralsykehus i skien eller kongsberg sykehus...

her er tråden dere bruker om dere viol ha sladdrevenn [:D] skriv nick og termin så deler jeg ut [:D][:D]

Okay. :)

Termin er 18 juni. Nick er Windy.

:)

da melder jeg meg på her også [:D]

ThereseAa - termin 22 Juni

DA ER DET OPPDATERT!! tRENGER EN TIL SOM MELDER SEG PÅ FOR DET ER EN FOR LITE[;)] VISS IKKE KAN DU FÅ SLADDRE TIL MEG WINDY??? FOR ER NOEN DAGER MELLOM TERMINEN VÅRES,MEN OM NOEN MELDER SEG SÅ SETTER JEG DEG OPP MED DEN [:D][:D]

Ja kan godt sladre meg deg Connie83 ;)

Går sikkert bra med dagene imellom oss. :) Ingen aner jo når vi kommer til å føde. :)

ORIGINAL: Windy

Ja kan godt sladre meg deg Connie83 ;)

Går sikkert bra med dagene imellom oss. :) Ingen aner jo når vi kommer til å føde. :)

Supert [:D]

Back
Topp