Kleo Glad i forumet 3 Jan 2010 #21 Troddejeg hadde meldt meg på jeg, men har nok glemt det [&:] Vil også ha en sladrevenn. Har termin 4. juni.
Troddejeg hadde meldt meg på jeg, men har nok glemt det [&:] Vil også ha en sladrevenn. Har termin 4. juni.
C connie83 Forumet er livet 3 Jan 2010 #22 ORIGINAL: Kleo Troddejeg hadde meldt meg på jeg, men har nok glemt det [&:] Vil også ha en sladrevenn. Har termin 4. juni. du har fått sladdrevenn du [;)] se på øveeste innlegget [;)]
ORIGINAL: Kleo Troddejeg hadde meldt meg på jeg, men har nok glemt det [&:] Vil også ha en sladrevenn. Har termin 4. juni. du har fått sladdrevenn du [;)] se på øveeste innlegget [;)]
C connie83 Forumet er livet 3 Jan 2010 #24 ORIGINAL: Kleo Synes jeg kikket ordentlig jeg. Sorry. Takk [;)] glemmer ingen som har meldt seg på he he [;)]
ORIGINAL: Kleo Synes jeg kikket ordentlig jeg. Sorry. Takk [;)] glemmer ingen som har meldt seg på he he [;)]
C connie83 Forumet er livet 3 Jan 2010 #25 ORIGINAL: HappyBaby! Bra jobba Connie83!! [:D] takk takk [:D]
T Tess og gutta Betatt av forumet 3 Jan 2010 #27 Trenger en etterhvert jeg også [:)] Foreløpig termin 24.juni..!
C connie83 Forumet er livet 3 Jan 2010 #28 ORIGINAL: Sun_shine Tar gjerne en sladrevenn etterhvert jeg også..[;)] når har du termin??
S Sun_shine Guest 3 Jan 2010 #29 9 juni antagelig. Får se endelig termin den 6 januar, men vært på privat to ganger også så blir nok ikke flytta så mye på..[:D]
9 juni antagelig. Får se endelig termin den 6 januar, men vært på privat to ganger også så blir nok ikke flytta så mye på..[:D]
C connie83 Forumet er livet 4 Jan 2010 #32 ORIGINAL: mommy_to_be Kan jeg også få bli med?[:D] selvfølgelig [:D]
Mosse Lille bekymring ventet i slutten av januar <3 Januarskatter 2015 4 Jan 2010 #33 trodde jeg hadde meldt meg på.. men ser at det har jeg jo ikke[:-] Vil gjerne bli med da... R2 med junispire - termin 20. juni
trodde jeg hadde meldt meg på.. men ser at det har jeg jo ikke[:-] Vil gjerne bli med da... R2 med junispire - termin 20. juni
Tonerose85 Flørter med forumet 5 Jan 2010 #35 Jeg vil også gjerne ha sladrevenn.. Vet ikke helt va d går ut på, men moro å prøve[;)] Har termin 4. juni, bor i Trondheim[:)]
Jeg vil også gjerne ha sladrevenn.. Vet ikke helt va d går ut på, men moro å prøve[;)] Har termin 4. juni, bor i Trondheim[:)]
M MissBris Flørter med forumet 6 Jan 2010 #36 Jeg har heller ikke sladrevenn enda, men tar gjerne imot en. Jeg har termin 8. juni [:D]
C connie83 Forumet er livet 6 Jan 2010 #38 ORIGINAL: Vibeke_Emilie ønsker meg sladrevenn jeg også :) termin 20. juni :o) det skal du få [:D] bare trenger fler som melder seg på [:D]
ORIGINAL: Vibeke_Emilie ønsker meg sladrevenn jeg også :) termin 20. juni :o) det skal du få [:D] bare trenger fler som melder seg på [:D]
M mamma_moni Flørter med forumet 8 Jan 2010 #40 jeg kunne også fått meg en sladrevenn [:)] har termin 2. juni!