Utdatert interiør

Jeg liker møbler som er hvite og svarte og litt grå, vi har for det meste det i stua vår. Men selv om vi har det så bruker jeg duker og pynt med farger. Er veldig glad i blå og rosa, men siden mannen ikke er så glad i rosa så blir det derfor blå pynt. Elsker blå ting og synes at blå går bra sammen med svart og hvit. Har man en stil som er svart, hvit og grå som er ganske nøytralt så står man jo ganske fritt til å velge hvilke farger man vil kombinere med.

jeg er glad for at jeg ikke går inn for å følge "moten"... jeg har det slik jeg vil ha det og er fornøyd med det.. så bryr jeg meg fint lite om hva andre måtte synes

Jeg blåser i hva som er in eller ikke. Her i stuen står det et bombaybord.. Vi har tatt av naglene og beslagene og skulle egentlig pusse det ned og male det lyst (ikke hvitt!)

Vi har litt arvegods som er 25år gammelt, og noe som er 150år gammelt, og har en litt blandet stil i huset. Skulle gjerne hatt det mer samlet, men sånn er det når man er nyetablerte :)

Er enig i det meste - utenom barokkmønstret tapet:) Det liker jeg!
Hadde forøvrig ikke brydd meg om den listen - vi kjører den stilen vi (jeg) liker her hjemme, og om det ikke er det hotteste for øyeblikket betyr det heldigvis ingenting:)

Jeg henger bare ikke med på interiørmoten.... Så jeg skal ikke uttale meg :P
jeg liker lunt og "hyttete" jeg. uten alt mønstret!
Men en million levende lys, lune tepper, brune farger og dunkel belysning er liksom meg. :P Ikke med på notene i det hele tatt!
Syns "interiørhjem" er kjempefint å se på, men hos meg er det ikke sånn ;)

Bombaymøbler og veggord likte jeg aldri selv når det var helt nytt!!

I følge den listen synder jeg nok både én og to ganger, men jeg akter ikke å bytte ut alt interiør som måtte være "feil" bare fordi det passer inn i en stil som er utdatert. 
Nei, det er godt det fortsatt finnes noen som følger sin egen stil, og ikke følger moten slavisk. Tenk så kjedelig det hadde vært hvis alle hjem hadde vært prikk like!

Har ting og møblar som eg likar, bryr meg ikkje om trendar. Har aldri vore minimalist og synest det kan bli  veldig kjedelig med hus der alt er svart og kvitt. Likar det nøytralt, men med nokre fargeklattar her og der.

folk får ha det heime slik som dei sjæølv ønskar. Det er personane som avgjer om det er ein trivelig heim eller ei, ikkje kva møblar og dill som er der.

Jeg følger det jeg liker. Men jeg må si at det kommer aldri i verden til å være samme stilen i mitt hus om 25 år. Jeg elsker å gjøre om, male, og pusse opp. Jeg elsker forandringer. Jeg elsker å henge på finn for å finne  skrapet til andre mennesker som jeg kan gjøre om til flotte interiør gjenstander for meg.
Jeg har aldri samme fargen i stue i 5 år osv. Dette har ingenting med mote, men jeg har vokst opp slik.
Hjemme i stua til min mor kunne hun plutselig ha tapetsert, eller fått ny sofa osv.
Men jeg liker veldig godt gammle møbler

Back
Topp