Utdanning med barn

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Har muligheten for å ta en betalt master, altså master med lønn. Men vi har tre små under seks år og det blir mye ukespendling spesielt ved praksis og lignende. dette vil jo da pågå i to år.

Noen med erfaring med å studere og være borte fra barna på samme alder? Og ved flere barn?

vil jo bli mye på min mann i disse periodene,

Har muligheten for å ta en betalt master, altså master med lønn. Men vi har tre små under seks år og det blir mye ukespendling spesielt ved praksis og lignende. dette vil jo da pågå i to år.

Noen med erfaring med å studere og være borte fra barna på samme alder? Og ved flere barn?

vil jo bli mye på min mann i disse periodene,

Kanskje du har mulighet til å ha praksis i nærheten av hjemmet? Da jeg studerte ble småbarnsforeldre prioritert på praksisplassene i nærområde og så måtte vi andre reise lenger unna :)

Jeg studerer samlingsbasert. Har 3 år igjen av studiet. Det er tungt, og det blir jo mye på mannen i perioder som er hjemme med mini. Syns det er veldig greit å kunne studere hjemme, men er tungt å være borte på samlinger.

Kanskje du har mulighet til å ha praksis i nærheten av hjemmet? Da jeg studerte ble småbarnsforeldre prioritert på praksisplassene i nærområde og så måtte vi andre reise lenger unna :)
Nei, «nærmeste» er tre timer unna :(

Ikke jeg. Men mamma var alene mor og studerte. Hu ble ferdig når jeg gikk på videregående. Hu hadde kun 2 på videregående fra før og nå er Hu eiendomsmegler og gikk på bi. Så Hu brukte ganske mange år på det. Hu var sliten men i hennes øyne var det verdt det. Vi merket ikke så voldsomt mye til det og på det verste så hadde jo finni ny mann så stefaren min var hjemme. Kan vel si at vi er imponert av det og ikke sure fordi Hu var mye borte.

Ingen efaring men er det utdannelse som hjelper deg jobb messig så gå for dette. En sikker pg god inntekt er viktig for familien det også...

Vet ikke om det helt kan sammenlignes fra vår yngste av 3 barn var rundt 2 år reiste jeg mye på grunn av et prosjekt jeg var på i forbindelse med jobben og et samlingsbasert studium.

Hadde 2-3 reiser i måneden og var borte 1-4 netter hver gang.

Det gikk greit, var ganske tøft i begynnelsen, men gikk seg til etterhvert.

Dersom du skal gjøre det må du snakke med din mann og hva han tenker om det siden mye av ansvaret for barn og hjem vil falle på han siden du vil være mye borte.

Vi satte også opp tider når jeg bar borte hvor vi snakket sammen med kamera slik at barna ihvertfall fikk sett meg.

Back
Topp