Utdannelse og jobb?

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Hvilken utdannelse har du hvis du har? Og hva jobber du som?( - hvis du har jobb)

Har aldrig jort meg helt ferdig med utdannelsen.. Har gått frisørskole, men ikke lærlingetida.. Akkurat nå jobber jeg bare som tilkallingshjelp som renholder på hotell.

Gått 3 år på Høgskole, bioingeniør(bachelor). 11. juni er det faktisk 6 år siden jeg begynte å jobbe som bioingeniør(!) Er jo gått ut i permisjon når "jubileet" er, men uansett 6 år siden snart:)

Har virra litt hit og dit, men er nå utdannet adjunkt med opprykk og jobber som lærer på barneskole :)

Er utdannet frisør, men fy f... For en dit lønn! Hadde tjent bedre uanz annen jobb, pga tillegg..

Har gått omsorgsarbeider på skolen - men tok ikke lærlingtid. Har 100% fast jobb i barnehage, vært der 5 og et halvt år snart =) Driver å tar barne- og ungdomsarbeider nettbasert nå, bare for å gå opp litt i lønn =) Men får jo ikke akkurat tatt eksamen som planlagt i juni.. så får nok vente til jul =)

Ble aldrig ferdig med utdannelsen, sikkert fordi jeg bare gikk på skole for og ha noe og gjøre, eller at jeg ikke hadde funnet ut hva jeg virkelig ville gjøre resten av livet, nå vet jeg og skaø gå på skole til og bli bil lakker :)

Har tatt fag på NTNU, engelsk, samfunnskunnskap, og RLE på Menighets Fakultetet i Oslo, før jeg nå endelig har fått ut fingeren og holder på med PPU, praktisk pedagogisk utdanning. Jeg har hatt mange jobbpauser, så startet 10 (!) år siden med utdanninga! Jobber nå som lærer på ungdomsskole.

Har tatt fag på NTNU, engelsk, samfunnskunnskap, og RLE på Menighets Fakultetet i Oslo, før jeg nå endelig har fått ut fingeren og holder på med PPU, praktisk pedagogisk utdanning. Jeg har hatt mange jobbpauser, så startet 10 (!) år siden med utdanninga! Jobber nå som lærer på ungdomsskole.
Jeg har også tatt fag på dragvoll og blindern :) tok pedagogikk for det meste, skulle liksom ta en bachelor, men meg på universitet var ikke den lureste avgjørelsen akkurat.. "ingen som tar fravær? ok, da blir jeg hjemme!" :P trenger nok litt mer struktur og rammer :)

Bachelor i reiselivsledelse, og jobber som resepsjonist på hotell samt at jeg driver med utleie av selskapslokale til ( et gammelt fjøs på gården hvor vi bor). Kjempe spennende jobber begge to, men nå går vikariatet mitt på hotellet ut i slutten av mnd, så jeg må finne meg en ny jobb etter permisjonen er over...

Jeg er utdannet førskolelærer og har jobbet som det og styrer siden jeg ble ferdig i 2001. Hold dere fast: I den samme barnehagen!

Jeg er sykepleier og holder på med videreutdanning nå. Ble ferdig utdannet i 2004 så jeg har vært i sving i 9 år :)

Har flere utdannelser. Bl.a sykepleier og har vært det i 11 år. Jobber ikke i spl stilling nå, men jobber i helsevesenet ja.

Blir ferdig allmennlærer til våren :)

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Back
Topp