Utblåsningstråd!

• Trådstarter Trådstarter x1xLady Dada
  • Opprettet Opprettet
X

x1xLady Dada

Guest
Kom igjen jenter.. Her kan dere komme med det som plager dere i skrivende øyeblikk[8D]

ÅÅÅÅÅÅ det så mye!!!![:@][:@]
Men jeg kan komme med et [:)] alikevell[:)]

Så lei av å være trøtt og giddalaus[8|][X(]

Plager meg med folk som bare syter uten å ta imot råd eller prøve å finne en løsning. Utrolig provoserende og energikrevende. Og de som snylter og lurer NAV. Æsj!

ORIGINAL: Wayne`s wife

DRITTlei av at pappa lyver meg oppi trynet hver dag. DRITTLEI av å aldri få hjelp av mamma når jeg virkelig trenger det. DRITTLEI av å ikke skjønne bæra på skolen. DRITTLEI av å rote så jævli med penger som jeg gjør! DRITTLEI av å ikke finne en større plass å bo! DRITTLEI av å ikke ha planlagt livet mitt bedre!

DRITTLEI AV ALT!!

Usj....[:(] den klasifiserte til en cyberklem![:)]

Jeg er møkk lei av å ikke kunne finne en jobb som er på dagtid (er avhengig av b.hage)!! Hvor vanskelig kan det være liksom.[:@][:@]

Også skulle jeg ønske at enkelte personer bare kunne gå bort og DØ! Sorry ordbruken, jenter, men nok er faen ta meg nok!!!!

Eg er feit, smellfeit, har ingen energi om dagene. Og har kink i nakken. OG Aksel har suttra i hele dag.

jeg skulle bestille kirke til bryllupet i dag og det var vanskeligere enn jeg trodde...[&:]
så jeg står uten kirke og uten dato og de skulle ringe tilbake for å hjelpe meg jo!

-jeg er lei av å være sulten uten å få i meg nok mat, det er jo ikke plass i magen til mer, og enda er det 3 mnd igjen av svangerskapet!
- jeg er møkklei av å ha dårlig råd, og ikke ha noen muligheter til å øke inntenkten min!!
- jeg er møkklei av vond kropp, halsbrann og dårlig søvnmønster!!

men ellers går det veldig bra, da...[8D]

Jeg har lyst på kakao, men kan ikke drikke det pga penicillinen jeg går på.. Jeg hadde planlagt å bruke kvelden på å produsere julegaver, men siden sambo bestemte seg for ikke å sove i dag, så måtte han sove når han egentlig skulle passe lisja slik at jeg fikk stikke og kjøpe meg garn.. Så da ble det ikke garn på meg og ikke fikk jeg handlet heller, så her sitter jeg uten en dritt å gjøre og ingen mat.[:@]

Eg er drittlei at huset aldri blir ferdig!! Vil flytta NO!!!!!! Entrepenørane dreg ut tiden heile tida.. [&o]

Drittlei av at yngste gutungen "flyg" under taket pga at han ikkje har tatt medisinen sin.. [8|] blir så stressa av han, og eg må mekla så mykje meir med han.

Mensen og mannfolk.. Aaaaargh!!! [:@][:@][8D]

DET var bra.. for vet dere hva? Jeg hev resten av oboy pulveret i et glass melk, også viste melken seg å være gammel! OMG liksom.... [:@] Også har jeg glemt å kjøpe appelsiner!! Fysj!

At jeg fortsatt ikke er frisk etter å ha vært syk i en uke og derfor må dra til legen :(
At jeg ligger etter med endel skolearbeid pga det.

Lei av å være kvalm fordi jeg går på penicillin.
Utrolig lei av å være syk!!!!!

Åh, her er det jeg er møkklei nå[:D] Deilig med en sånnn tråd!

Ei jeg skal skrive eksamensoppgave med, vi er IKKE like, og jeg synes hu er skikkelig dust noen ganger[:'(] Ege, ego ego!
I tillegg er jeg lei av å føle jeg må snu på krona, fordi dumme nye bilen min streika, og kosta 21 000 kr[:'(][:'(] OG, hadde den på verksted i sta, UTEN at de bytta til vinterdekk (som vi ba om). Så nå har vi fortsatt bare en bil[:'(][:'(][:'(]

Drit lei av det dårlige miljøet i klassen,og trynefaktoren!![:@][:@]Skulle trodd at enkelte var 13 år!![>:]

Back
Topp