• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Utblåsning !

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
 i dag har det vært en sur gammel kjerring på vakt, herregud.. jeg kunne nesten
sagt det til hun, hater sure damer.. de burde ikke fått lov å jobbet med barn asså !!

hun sitter bare der å ser stygt, å kanskje komentere en ting..
jeg spurte hvor mye han spiste på kopp, å da sa hun bare 14, å jeg sa han var flink..
å da sa hun bare mja jaja.. [:@] 11 ml på brystet, så klarer han å ta 14 på kopp etterpå, det er jo kjempe
bra liksom, han blir jo helt utslitt stakkar, men han jobber fordi.. å hun bare sier det..
å jeg blir skikkelig sur, håper dette er eneste helgen jeg ser hun asså, eller ![:-]

Heldigvis en ny vakt når jeg kommer opp nå neste gang !

Kjedelig med sånne sure kjerringer[&:] drit i hun-prinsen din er så flink[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Ja ! han er kjempe flink, så blir så sint når hun bare sier jaja[&:][8D]

Så synd at enkelte mennesker kan ødelegge så mye for andre, de burde bytte jobb istedenfor..[:'(]

Overse det du, var sikkert kjempe bra [:)] Og gutten din legger på seg og er bare helt utrolig nydeligtydelig tegn på at du gjør en bra jobb[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Så synd at enkelte mennesker kan ødelegge så mye for andre, de burde bytte jobb istedenfor..[:'(]

Overse det du, var sikkert kjempe bra [:)] Og gutten din legger på seg og er bare helt utrolig nydeligtydelig tegn på at du gjør en bra jobb[:)]

Ja, han gjør jo det ![:)]
han skulle jo bare vært knappe 33 uker nå, så han er jo så flink å stor for alderen ![:)]
drit på hu dama.. hehe

Blir så sjokkert over hva folk finner på å gjøre[&:] Dette skal liksom være kvalifiserte mennesker som vet hva de driver med osv..blir så sinna..[:@]

Skulle vært strengere straffer for feil behandlinger på sykehus og de som ikke passer sammen med folk skulle hatt sparken!

Sånne dumme feil kan få store følger..[&o]

Er hun gammel og har kort hår og ser sur ut hele tiden?
Husker det var en sånn sur kjerring der når jeg var der.
Men ikke bry deg. Han er jo kjempeflink[:)]

ORIGINAL: bagheera

huff å huff[&:]

har vert borti sånne grusomme folk selv[:@][&o]

en dag kom jeg inn på intensiven, ser at chris sover søtt, så jeg stod bare der med et smil og studerte den flotte gutten vår[:)]
så kommer det en som var på vakt og sier "du!! å må du ikke røre han, du ser vel at han sover"[>:]
jeg ble så utrolig forbanna, kom meg ut og tårene bare rant[:(]

en annen dame tok med chris og meg på et rom, for hun mente chris skulle spise selv nå.
la han helt flatt på ryggen, han som var blitt lungeoperert og slet med pusten[:o]
så stappet hun flaska i munnen og lot den være der selv om chris var utslitt og lå å sov i fanget hennes.
jeg merket at dette var bare helt galt av henne[:o]

kontaktsykepleieren hadde fått hørt om dette og kom til meg så jeg fikk snakket ut, hun var sint hun også på de som hadde gjort dette!!
vi fikk ordnet det slik at ingen fikk lov å passe chris utenom hans to kontaktsykepleiere[:)]
å det skulle dokumenteres hvem som hadde passet han.
så det ordnet seg heldigvis[:)]

bekalger å kuppe tråden din, men ble litt engasjert nå.

Går helt fint ![;)]

Enkelte skulle bare holdt seg vekke, liker ikke de som er kontaktsykepleierene hans heller..
begge to er noen skikkelig gamle damer jo [:-]
liker bedre de litt yngre, de er mer sånn hjelpsom å de fikser opp visst noe ikke er som det skal..

Når han noen ganger får metningsfall, bare ser de på han å sier fargen er fin, så de trenger ikke å
gjøre noe.. ![>:] men det trengs jo å sjekkes først, ikke alle skifter farge med engang heller..

Men de er no i trygge hender heldigvis ![:)]
for de gamle er bare der sånn innimellom, hehe

ORIGINAL: ~Anni87~

Ja, visst hun har briller ![>:]

ORIGINAL: bagheera

må også si at gutten din er utrolig nydelig
og dere er veldig flinke begge to[:)]

Tusen takk ![:)]
dine gutter er også utrolig nydelig[:)][:)]

ORIGINAL: ~Heijdii~

Det husker jeg ikke. Hun smilte hvertfall aldri og så bare dumt på meg og var skikkelig hardhent når hun skulle ligge han til brystet mitt.

ORIGINAL: ~Heijdii~

Det husker jeg ikke. Hun smilte hvertfall aldri og så bare dumt på meg og var skikkelig hardhent når hun skulle ligge han til brystet mitt.

Håper det er hun samme, ellers er det fler av de[:'(]

ORIGINAL: svimsa

Det er grådg ødeleggende med slike folk på jobb!! [:@][&o][:'(]

Han ER flink!! [;)]

Er så glad hun bare er sånn "reserve" [:D]

ORIGINAL: Cathrine76

sign. Møkkakjærring a[:'(]

Dessverre har en avdeling ett par sånne.. jeg hadde ei (som var ganske ung) som ikke lot meg få kamilla ut på brystet, for det kunne hende di fikk ett barn til inn sa hun, å da ville jeg være i veien[8|]

Wtf??? Jeg satt der i 3 timer uten at det kom noe barn... Når jeg kom hjem, ringte jeg avdelingen å sa at den dama der ska ALDRI ha noe me mine barn å gjøre mer... Så henne ikke noe mer etter det..

Kanskje du burde gjøre det samme? I hvertfall opplyse dem om at slike holdninger ikke er akseptabelt hos deg?

Back
Topp