Utblåsning!!!

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ja, jeg veit det ikke hjelper en dritt, men jeg blir såååååå forbanna på den svartens vinden støtt! Når det er sol og nydelig vær, kommer den kalde, sure vinden! Slår ALDRI feil!!! Kan jo ikle holde på ute, med mindre baby sover, uten å måtte ha på vinterklær på ungene! Aahh!!
Så.. hvordan er være hos deg i dag? :)

Blanding av sol og regn, vind (sur og kald) og ca 7 varmegrader.
Greit vær å være hjemme med sykt barn på.

Her er det helt ok, kaldere enn hva de var i helga.

Akkurat samme her!! Kan ikke sitte ute uten å blåse bort :P men når det er overskyet da er det liksom vindstille :P

Skiftende, litt sol og endel skyer. Kaldt, men vinden lar vente på seg :-)

Grått og trist med regnbyger. 8 grader i morges og halgbyger i natt

Kl 8 i dag tidlig var det 1 varmegrad, jeg har gitt opp å ha blomster ute denne sommeren :/

Ja, jeg veit det ikke hjelper en dritt, men jeg blir såååååå forbanna på den svartens vinden støtt! Når det er sol og nydelig vær, kommer den kalde, sure vinden! Slår ALDRI feil!!! Kan jo ikle holde på ute, med mindre baby sover, uten å måtte ha på vinterklær på ungene! Aahh!!
Så.. hvordan er være hos deg i dag? :)
I know the feeling :-)
Samme her å, bare at her blåser det absolutt hele tiden!
I dag er det faktisk ikke så ille, litt trekk, å masse skyer.

I know the feeling :-)
Samme her å, bare at her blåser det absolutt hele tiden!
I dag er det faktisk ikke så ille, litt trekk, å masse skyer.
Det blåser her hele tiden også, kun når det regner at det ikke blåser! Begynner faktisk å bli frustrerende, da vi ikke har hatt en eneste varm, god sommerdag enda. Kjempeflott at det snur neste uke, kortere dager :(

var nettop ute å hæmta posten. De var ju så kalt. Eg e glad eg ska reisa på ferie om 3 uker :-) de har 34 grader der nå.

Vinden har vært fraværende de siste dagene. Den skal visst bli borte snart :)

Syns det har vært vind i et halvt år jeg.. sinnsykt kjedelig når det er knallblå himmel og sol:( blåser ikke når det regner her heller..

Back
Topp