Utblåsning!

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Syns dette svangerskapet er det verste jeg har hatt! Jeg er jo bare sur hele tiden, alt mannen gjør irriterer og provoserer meg. Koselig å høre at man er ei ustabil kjerring ja...Kort lunte, og jeg er drittlei av å være gravid! Har få fysiske plager, men det er null kos. Gleder meg bare til å bli ferdig og håper jeg føder 3 uker før termin!

Synd at du føler det slik. Graviditet er nok ingen dans på roser, men det skal ikke være en negativ periode heller. Har du snakket med jm/lege ang hva du føler?

Kjenner meg en del igjen i det med kort lunte.. Jeg er og blitt forvandla til ei kjerring :P

Har ikke vært så ustabil og deppa de 2 andre gangene så noe er slik det ikke burde være... Skal til jm om halvannen uke og det skal være det første jeg tar opp! Har virkelig ikke tid til en svangerskapsdepresjon!

Kjenner meg igjen ja! Drit lei av å være gravid, og kan ikke bli ferdig fort nok! Har det generelt fælt synes eg (huff huff, synes mye synd på meg selv her! :P) på fysisk med bekkenløsning og isolasjon og også psykisk. Skal å snakke med psykolog på helsestasjonen om noen uker, håper det hjelper litt :)

Syns dette svangerskapet er det verste jeg har hatt! Jeg er jo bare sur hele tiden, alt mannen gjør irriterer og provoserer meg. Koselig å høre at man er ei ustabil kjerring ja...Kort lunte, og jeg er drittlei av å være gravid! Har få fysiske plager, men det er null kos. Gleder meg bare til å bli ferdig og håper jeg føder 3 uker før termin!
Stor klem til deg! Håper det ordner seg litt på humøret ditt!

Huff så dumt du føler det slik.
Har selv dager der jeg er sur, lei og rett og slett alt er noe dritt.
Men jeg har flere av de gode dagene der jeg virkelig nyter å være gravid.
Håper det bedrer seg for deg.
Ikke noe gøy å føle seg slik :(

Jeg har også noen dager som er veldig tunge. Og jeg gleder meg til fødselen, bli ferdig og få tilbake kroppen min.. heldigvis er alt fort glemt igjen.. sender deg en klem :)

Jeg har det på akkurat samme måten. Tror hvilken som helst annen mann en han jeg har, ville gått fra meg!! Jeg er en skikkelig slem kjerring for å si det mildt. Er egentlig verdens snilleste. Alle synes jeg er så heldig som ikke har store fysiske plager, men dette kan umulig være bedre!

Back
Topp