Utblåsning!!!!

Kineblomst

Gift med forumet
MÅ bare få det litt ut jeg...
har det virkelig ikke bra om dagene. For det første er jeg så trøtt, og får jeg ikke nok søvn på natten, så er hele dagen ødelag. Min herlige 4 åring, vekker meg ca kl 5 hver morgenen nå, og er klar for å stå opp. Jeg står opp, skrur på en film og gir henne mat, så legger jeg meg igjen. Hun er virkelig til å stole på. Derfor kan jeg legge meg igjen. Stakkars lille jenta mi som ikke forstår at mamma må sove mere..
Så er det dette med at jeg ikke har jobb da, jeg søker og søker, men ingen ting vil min vei. Jeg klarer bare ikke tanken på at jeg skal leve på 35.000 for hvor lenge? SYKT....
jeg er virkelig helt utafor og en smule deppa for tiden. Er det ingen ting som vil gå min vei..
Og så er det at: er det noe liv inni der?
Har en mann og som jobber skikkelig mye, og i går så hadde det kommet en liten vannskade på kjøkkenbenken, ikke så veldig mye. bare at to cm av finerplaten hadde begynt å bule litt, og der fikk jeg gjennomgå at jeg ikke brydde meg..
Det var dråpen til å knekke sammen. Er det meningen vi skal ha dette barnet? Huff, akk og sukk...

Har du ikke arbeidsledighetstrygd? For i såfall kan du jo få foreldrepenger i stedet for engangsstønad. Og det går vel forhåpentligvis rundt om mannen din jobber så mye? Alt går vet du.
Men akuratt nå når du er så sliten føles ting vendig vanskelig. Men det går over. Så bare hold ut. *klem*

Jeg har overgansstønad, men vurderer sterkt å gå over til dagpenger veldig snart. Er bare det at da kan de kreve at hvis de fks har en jobb som passer til meg i Bergen( 4t unna er) Så er jeg nødt for å ta den, ellers mister jeg krav på dagpenger.

Har ikke 4 åringen barnehageplass? For hennes beste er sikkert det veldig lurt. Mine tuller stooortives i barnehagen både sosialt og lærer masse.
Personlig syntes jeg kansje man skal tenke på slike ting før en blir gravid. Som økonomi. Men siden det nå er gjort er det jo veldig bra mannen din jobber masse slik att han sikerer dere økonomisk. Du kan jo ta ekstravakter på sykehjem, boliger, barnehager, gå med avisen masssse alternativer så ikke gi opp
Jeg er også sliten sover lite er småkvalm har 2 barn hus og nesten full jobb. Men slik er det. Lager jo en liten baby til [:)]Ikke lurt bare legge seg ned igjen. Ta deg en tur ut start trening.
Masse lykke til alt ordner seg for snille jenter [:D]

Sender over en STOR trøsteklem.... Er sant som de sier: Alt ordner seg for snille jenter[:)]

Back
Topp