Utbetalt foreldrepenger

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er det slik at vi alle sammen får utbetalt foreldrepengene ca samtidig? Har dere isåfall fått for juli? Jeg fikk foreldrepenger for mai og juni rundt den 22. begge månedene, men denne gangen har jeg ikke fått noe enda. Det står på vedtaket at det skal utbetales senest siste dag i måneden, men jeg blir jo kjempenervøs av dette
 
Som regel har jeg fått de utbetalt rundt 22. jeg også, men i denne måneden kom det ikke før 27. Så det spørs bare om de er litt sent ute i denne mnd.. Har jo vært fellesferie og sikkert mye å gjøre for de på jobb:-) Så det kommer nok skal du se, men om det ikke skjer må du bare ringe å si ifra at de ikke har kommet.
 
Håper du har rett, husleien skal betales 1. august så jeg stresser litt
 
Jeg har enda ikke fått mine foreldrepenger for juli. har purret på de 4 ganger , så nå venter jeg på at forvaltingen skal ringe så jeg får vite hva som skjer.. Helt håpløst synes jeg! Måtte purre på de i mai, og nå i juli.. Juni fikk jeg vanlig :)
 
Jeg fikk endelig utbetalt pengene i dag. Nå gjenstår bare å se om de har fått skatten rett eller om de trekker meg alt for mye en tredje gang!
 
fikk ikke før i juli jeg. har alle andre fått i mai og juni?
 
Jeg fikk utbetalt pengene igår, etter mye om og men.. :O)
du har krav på foreldrepenger fra du gikk ut i permisjon.. :)
Men barnetrygden kom første gang i juli :)
 
Jeg fikk foreldrepenger i mai og juni, men de for juli kom ikke før i går. De måtte visst legge inn nye opplysninger, et eller annet med at de gjorde det når de visste at babyen levde. Fikk det ikke helt med meg. Uansett så er det ikke bra, man har jo regninger som skal betales til satte datoer og.
 


muffinsdronningen skrev:
fikk ikke før i juli jeg. har alle andre fått i mai og juni?


dette er barnetrygd.... men fikk det to ganger.... både 27. og 30. juli....
 
Back
Topp