Hei, vet noen hvilken dato man får utbetalt permisjon? Har selv lønning den 15 i hver mnd. har lest en plass at det blir utbetalt 25 i hver mnd. men vet ikke om dette stemmer.
Tenker det er veldig sent i mnd. men ikke noe man får gjort noe med. Utbetales det da for 1 mnd. eller kun dem ukene man har hatt permisjon samme mnd. utbetaling er.
Tenker det er veldig sent i mnd. men ikke noe man får gjort noe med. Utbetales det da for 1 mnd. eller kun dem ukene man har hatt permisjon samme mnd. utbetaling er.

Har din samboer søkt om permisjon fra fødsel? Eller er dette noe dere søker om når babyen kommer?
Blir fort en stund uten noe inntekt her, ettersom jeg ikke har en arbeidsgiver som forskutterer 
Har forsøkt å mase, men bare fått svar om at jeg ikke kan mase noe før de 10 ukene har gått. Har hørt om et par andre i samme situasjon som plutselig fikk svar samme dag som sykehuset sendte inn melding om at de har født, så håper bare at det vil gjelde meg også
vi får håpe at du får det godkjent så fort du har født, det er jo virkelig et dårlig tidspunkt å gå uten lønn i perioden før og rett etter baby
tenk at man i 2025 ikke har et bedre system for å motta lønn når man blir sykmeldt eller skal ut i permisjon..