utbetaling nav

Lizzi83

Glad i forumet
noen som får fra drammen/buskerud ?

jeg gikk ut i permisjon 5 eller 6 okt. å har fått beskjed om at jeg skulle få penger i slutten av mnd.. meeeen ikke sett noe til no vedtak i posten.

hvilken dato utbetales de?
noen som vet?

sitter i kø til nav nå.. det er jo en spennede opplevelse..:)

ORIGINAL: Lolodi

Vet noen av dere hvordan man gir NAV kontonummeret sitt? Fikk vedtak om baretrygt i dag og der står det at NAV må ha skriftlig beskjed om kontonummeret mitt, men skal jeg sende det i brev, fax, mail eller hva? Eller er det noe man fyller ut på nav.no?

vet de har mitt fra søknaden som vi sendte om fødselspermisjon...de må vel kunne bruke samme til barnetrygd?.. 

ORIGINAL: Cilie#

Vet noen av dere hvordan man gir NAV kontonummeret sitt? Fikk vedtak om baretrygt i dag og der står det at NAV må ha skriftlig beskjed om kontonummeret mitt, men skal jeg sende det i brev, fax, mail eller hva? Eller er det noe man fyller ut på nav.no?

vet de har mitt fra søknaden som vi sendte om fødselspermisjon...de må vel kunne bruke samme til barnetrygd?.. 

Jeg får permisjonspenger fra jobben, så NAV fikk ikke kontonummeret mitt på den søknaden.

aha, selvsagt.. [:)] da vet jeg ikke annet enn at du burde sende de et brev. erfaringsmessig skal alt være på "gamlemåten" med nav...de vil iallefall ikke ha personlige opplysninger over mail/nettet..

ORIGINAL: Cilie#

Jeg får permisjonspenger fra jobben, så NAV fikk ikke kontonummeret mitt på den søknaden.

Jeg sendte dem det i brevs form forrige gang. De vil helst ikke ha det elektronisk sånn jeg forsto det.

Jeg har akkurat sendt kontonr skiftelig per brev.

Back
Topp