utbetaling av sykepenger

Apeloffen

Forumet er livet
Jeg fikk ikke ubetalt på mandag som var pga legen ikke hadde sendt inn sin del av sykemeldinga. På torsdag snakka jeg med NAV, og da så hun at pengene var klar til å utbetales på fredag. Men kom ikke noe i går.. kan de komme iløpet av helga? Eller må jeg vente til mandag.. ? Er jo blakk[>:]

dobbelblææhh!![:'(][:'(]

Vet du samma beskjed om at legen ikke hadde sendt inn sin del fikk jeg beskjed om og...
Ringte legekontoret og de leverer en hel bunke med den delen av sykemeld hver torsdag!
Brått så viste det seg jo at de hadde den delen alikvel...
Uff,Nav er bare et eneste stort rot![&o]
Første sykepengen jeg ventet på fikk jeg ikke før etter 3 uker,og det var tøfft!
Ta en tlf dit tidlig på man igjen og purr på,har du ikke fått penger har de brått ikke kalrt å betale de ut alikevel...

Ja de på legekontoret skjønte jo lite, siden de jevnlig sender ut sykemeldingene[&:]
Men da jeg snakka med NAV på torsdag så haddet de mottatt den delen de skulle ha, og pengene var klar til utbetaling på fredag sa hun... Jaja..

Første utbetalinga jeg skulle ha kom ei uke etter den skulle.. og dette er andre utbetalinga...[8|] Kom ikke i tide den heller gitt...

Back
Topp