Ut på tur!

mammatilgutt

Elsker forumet
Jeg og guttungen reiser til Kroatia neste uke, vi gleder oss masse :) men det store spørsmålet er hva må jeg ha med? :P vi har vaskemaskin dere nede og guttungen er 3 år :) så langt har jeg kjøpt inn bleier, badebleier og solkrem (30 og 50) :) noe mer da? :)

Me måtte kjøpa oss badesko i Kroatia da det var mest klippe/stein strender som var veldig glatte og vonde å gå på, men det får du heilt sikkert billigare der nede.
Me brukar å pakke inn små leiker til flyturen, så har dei noko å styre med når dei blir lei av å sitta i ro:)
iPad er og kjekt å ha på flyet, med masse puslespill, Legospill osv på:)

God tur:)

Kanskje noe mat? Vet ikke hva det er å få tak i der men hvis du har en gutt som bare spiser leverpostei på brødskiva eller bare spiser en type kjeks så er det greit å ta det med.

God tur!

Solhatt, solbriller, dagsekk (liten sekk) til dagsturer, piknikkteppe (fleece veier lite, og er så billig at du ikke må ha det med hjem heller -så da kan plassen i kofferten gå til noe annet på hjemveien), noe varme klær til eventuelle kjølige kvelder.
Myggolje! Er sikkert forskjell fra sted tio sted, men da jeg var i Kroatia, var det en del mygg der om kvelden.
Knekkebrød eller annen basemat som varer litt.
Leker på turen. Aktivitetsbok med klistremerker feks.
Ev headset til ungen og musikk.
Infobånd til å ha rundt fot eller arm på barnet (bare husk å skrive kun ditt navn på, og ikke barnets navn -i tilfelle feil type mennesker vil bruke navnet hans...)
Hengekøye kanskje?
Komfortable sko.
Passetui og plastmappe/perm til alle reisedokumenter.

Nå fikk jeg også lyst til å reise! :D

Solhatt, solbriller, dagsekk (liten sekk) til dagsturer, piknikkteppe (fleece veier lite, og er så billig at du ikke må ha det med hjem heller -så da kan plassen i kofferten gå til noe annet på hjemveien), noe varme klær til eventuelle kjølige kvelder.
Myggolje! Er sikkert forskjell fra sted tio sted, men da jeg var i Kroatia, var det en del mygg der om kvelden.
Knekkebrød eller annen basemat som varer litt.
Leker på turen. Aktivitetsbok med klistremerker feks.
Ev headset til ungen og musikk.
Infobånd til å ha rundt fot eller arm på barnet (bare husk å skrive kun ditt navn på, og ikke barnets navn -i tilfelle feil type mennesker vil bruke navnet hans...)
Hengekøye kanskje?
Komfortable sko.
Passetui og plastmappe/perm til alle reisedokumenter.

Nå fikk jeg også lyst til å reise! :D

Heldigvis slipper jeg å pakke så mye siden vi skal ned i leiligheten til min mamma, så sekker, tepper og hånklær er der alt :) men ellers var det mye jeg hadde glemt :P takk for tips :)

Me måtte kjøpa oss badesko i Kroatia da det var mest klippe/stein strender som var veldig glatte og vonde å gå på, men det får du heilt sikkert billigare der nede.
Me brukar å pakke inn små leiker til flyturen, så har dei noko å styre med når dei blir lei av å sitta i ro:)
iPad er og kjekt å ha på flyet, med masse puslespill, Legospill osv på:)

God tur:)

Badesko skal e kjøpe ja :) tenkte å ta med ipad til guttungen :)

Badesko er veldig lurt. God tur :)

Back
Topp