Ut på tur..

Volven

Cute but psycho! Things even out..
September 2012
Hei og hå!! :) En kjapp tur innom for å søke råd fra favorittdamene mine ;):p:rolleyes: Dere som har vært ute på flytur med bebisene deres.. Hvordan har dere gjort det med bilsetet??

Hellu! :)
Hvor har du vært??? :P
Vi har ikke flydd med bilstol, men tror jeg ville hatt den i håndbagasjen, for å forhindre at den får støt o.l. under transport! Da blir den jo forringet/ødelagt :eek: o_O ;) ...hvis du har babystolen i bruk ennå! Bruker dere neste hakk stol så MÅ du vel sende den som spesialbagasje :P

Hvordan går det i oslo?

.

Jeg tok bare med bæreseler:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Hellu! :)
Hvor har du vært??? :P
Vi har ikke flydd med bilstol, men tror jeg ville hatt den i håndbagasjen, for å forhindre at den får støt o.l. under transport! Da blir den jo forringet/ødelagt :eek: o_O ;) ...hvis du har babystolen i bruk ennå! Bruker dere neste hakk stol så MÅ du vel sende den som spesialbagasje :P

Hvordan går det i oslo?

Er i Oslo og skal hjem til vestlandet en tur for infomøte i barnehagen, så vi må ha med bilsetet. Tror den er for stor til håndbagasjen. Jeg har virkelig ikke peiling :eek::confused:
Går egentlig fint med oss i Oslo, men det er så mye dilldall alltid, så vi blir jo aldri ferdige med leiligheten :eek::confused::oops: så vi bor hos svigermor fortsatt.
Gleder meg til vi får kommet i orden så jeg kan komme meg innom forumet og skravle litt igjen!! :);) Savner dere!!

Jeg tok bare med bæreseler:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Kommer oss jo ikke fra flyplassen og hjem engang uten bilsete ;) Og siden vi har nesten ei mil til matbutikken og slikt, så må vi ha med oss bilsetet hjem. Låner mormor sin bil de dagene vi er der :)

Kommer oss jo ikke fra flyplassen og hjem engang uten bilsete ;) Og siden vi har nesten ei mil til matbutikken og slikt, så må vi ha med oss bilsetet hjem. Låner mormor sin bil de dagene vi er der :)

skjønner den ja:-)

Tror den må sendes med spesialbagasje,med plastikk rundt..
Har jegmåttet alle gangene.. Både den lille og store stolen til barna mine...
Koster ved en 50 kr eller noe :)

Back
Topp