Ut på byen eller fest hjemme

Fester ikke, og har forsåvidt aldri gjort det, men samles gjerne til jentekvelder med god mat og gode samtaler :-D

Har en sykdom, så jeg takler ikke på-byen-fest. Blir syk av det.
Så liker meg best på hjemme-fest, der JEG kan bestemme volumet på musikken ;)

Jentekvelder hjemme med god mat og drikke, og evt en liten tur ut etterpå hvis stemningen er oppe for det :)

Må si kombo, hjemme er koselig, men liker å danse, så da vil jeg gjerne på byen.
Men aller best er bygdefest;) Der er det fullt av folk man kjenner og kan prate med, det blir skikkelig fest med dansing og musikk, det er noe eget med bygdefest :p

Synes det er mye mer koselig og gøy å være hjemme med vennene, enn å dra på byen. Pga da blir de ofte mer splittet enn når man er hjemme :-)

Definitely hjemme. Hater å danse og hater høy musikk.

Hjemme, eller til nød en brun bar :)

Før måtte vi alltid på byn, men er voldsomt lenge siden jeg har hatt en kjekk dag på byn altså. Vorspiel er kjekkest! Men liker konserter og sånn da :-)

Hjemmefest :)

Ja takk begge deler :)
Gjerne ett bra vors hjemme etterfulgt av byen :)
Selv om brune puber veier litt mere opp en overfylte discotek ;)

Hjemme. Blir fest her på lørdag, men jeg skal ikke drikke noe selvsagt, siden jeg er gravid. Blir mest familien hans da.

Syns begge deler kan være gøy. Vi bor så langt unna byen at det kan være fryktelig gøy å dra dit for vi kjenner stort sett ingen der uansett :)

Nå er jeg på "fest" kanskje 1-2 ganger i året, så ikke så veldig "erfaren" lenger. Men er for "gammel" til å forflytte meg så mye når jeg drikker har jeg kjent de siste årene :P Da faller humøret og jeg blir fort kvalm og uvell. Liker meg aller best i lystig lag hjemme hos venner :)

Back
Topp