http://www.nordlys.no/S__langt_kan_gravide_fly-5-34-154795.html
Skal du ut og fly i ferien?
Skal du ut og fly i ferien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min lege mente jeg ikke trenger å ta med noe dokumentasjon.. Men ring å hør hva di sier på ditt legekontor, min lege kan være litt vell avslappet..Skal fly når jeg er 20 uker og hjem når jeg er 23 uker.først 1,5 t også ca 7 timer rett etterpå. Er jo innen Europa da...
Tror det skal gå fint.
Lurer på om det svangerskaps dokumentet er godt nok å ta med eller om man bør få lege til å lage noe på engelsk for å beskrive termin, helse o.l...
Jeg tenkte å ta det med han når jeg skal neste gang i juni.Min lege mente jeg ikke trenger å ta med noe dokumentasjon.. Men ring å hør hva di sier på ditt legekontor, min lege kan være litt vell avslappet..
Jeg blir så stressa når jeg flyr pga flyskrekk at jeg absolutt ikke skal ut og fly i sommer. Gjorde det under første graviditet og fikk sånn panikk at mannen sa "aldri mer når du er gravid". Så jeg avlyser med litt tungt hjerte turen til nordnorge i sommer...
Så synd... Er det ingen mulighet for å bruke bil nordover? Eller ta toget hvis det går langt nok? Vi hadde bilferie i Nordnorge for tre år siden, vi brukte to uker fra Oslo til Tromsø og tilbake, og fikk opplevd fantastisk mange flotte steder. Hvis man besøker familie, ønsker man sikkert ikke å bruke så mange dager på reise, så det spiller så klart inn hvor langt man skal og hvor lenge man orker å sitte i bil.