Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men skal jo spise gjennomstekt kjøtt og det er mest sansynlig ikke gjennomstekt når det er innbakt okse. Jeg hadde ikke spist det.
Har aldri hørt om det førHar aldri hørt om den måten å tilberede kjøtt på, så måtte spørre! Men kommer nok enten til å spørre om de kan sterke den litt ekstra, eller så holder jeg meg unna! [emoji4] vet du om syltet laks er innafor da? Hørtes i grunnen skummelt ut [emoji85]
Har aldri hørt om det førdu kan jo spørre on å få noe annet? Vet de om at du er gravid?
Du kan jo si ifra til kelneren når de kommer første gang, og spørre om de har et gravidvennlig alternativ. Med 750 mennesker er det helt sikkert andre gravide der ogDe jeg jobber med vet det ja [emoji4] det er felles middag for 750 stk så middagen er bestemt på forhånd [emoji85] fikk ikke vite det før i dag hva vi skal spise, å ikke finner jeg noe kontakt informasjon heller! Men kan si ifra når jeg er der [emoji4]