Ut med frustrasjonen!!

rita.

Elsker forumet
Må bare få ut litt frustrasjon!!!!
Jeg er såååå lei av å være gravid nå! Så for meg kan gutten bare komme med en gang! Jeg orker ikke mer!!!

Har kynnere heeeele tiden, og de er vonde! Kan ikke gå opp ei trapp en gang uten at jeg må sette meg ned å ta pusteøvelser for å få kynnerne til å gå over!

Jeg er så sliten, klarer ikke å henge med på skolen, klarer ikke å gjøre noe hjemme er, og uansett hva snuppa gjør, blir jeg bare sliten av det. Akkurat som om jeg støter fra meg den søte vesle tuppa mi, og det er forferdelig å tenke på! Men jeg vil bare sove!!!

Så om noen har tips til hvordan komme seg gjennom de neste mnd, tas de i mot med takk!
 
Uffda, ikke noe godt å ha det sånn!

Vet ikke om jeg har noen tips å komme med, men for meg så hjelper det å hvile/sove litt på dagtid hver dag, selv på dager jeg ikke kjenner meg sliten fra morgenen av. Hvis jeg ikke hviler meg får jeg også kynnere, vond rygg, forferdelige vonde stramminger/ilinger/stikkinger i magen (ligamentsmerter tror jeg de er). Kan godt hende du allerede hviler masse du også altså, men det er i allefall hva som funker for meg.

 
Kanksje jeg skal begynne å sove litt på dagen ja :) Må prøve det :) Tar meg som regel ikke tid til det, for snuppa på 14. mnd kommer som regel klatrende om jeg legger meg på sofaen :P
 
Om du ikke er det, så bli sykemeldt og prøv å få masse hjelp med hun du har fra før.
Det er enda 10 uker til permisjonen starter - 13 til terminen, og det er laaaaaaaange uker når man går å har såpass mye vondt!
Jeg ble innlagt i uke 28 men min nr. 2, og gikk som du rundt med utrolig vonde kynnere/rier hele veien fram mot termin. Han kom 3 dager før termin, så det var UTROLIG tunge uker!!

Bebisen har det best av å få være i magen endel uker til, så du må prøve å gjøre noe med hvordan du har det =)
Er ikke helt enkelt når man bare er kjempelei - tro meg jeg vet - men det nytter ikke desverre =( Så lenge bebisen har det bra i magen, så må han få være der=)
 
Off, du trenger å hvile, kjære deg! Og få hjelp med den lille jenta di. Jeg har noen dager hvor min e litt lengre i bhg enn nødvendig. Fordi jeg ikke orker å ha ham alene hjemme lenge. Men jeg trenger  å hvile, jeg er mye bedre mamma for ham når jeg har litt energi til overs :)
 
Jeg er student,¨så da har jeg likosm ikke no å sykmeldes fra, om du skjønner.. og har ikke noen permisjon som starter eller noe sånt..
 
Heldigvis er samboern min veeeldig flink til å ta seg av snuppa da!! Synes veldig synd på ham, som må være "husmor" OG høre på sytinga mi hele tiden.. men, han takler det fint.
Men han er lærer, så han kan liksom ikke bare legge vekk jobben han heller.. Heldigs stille min mamma opp som barnepasser en del også da :) Noen dager er tyngre enn andre, men alt dere skriver hjelper på humøret :D
 
Jeg var også plaget med mye kynnere og menssmerter, gikk helt bak i ryggen og umulig å få gjort noen ting.  Leste på nett at magnesium- og kalsiumtilskudd skulle hjelpe, så jeg gikk til innkjøp av dette - og nå har jeg nesten ikke kynnere mer!! Helt fantastisk. (Det hører med til historien at jeg var inne på føden til sjekk først, just in case.) Spiser nå de fire tablettene fra Lifeline før jeg legger meg, også tar jeg magnesium (150mg)- og kalsiumtilskudd (300 mg) på morgenen. Det har hjulpet MYE, så kanskje det kan hjelpe deg også? (Mulig den dosen jeg tar blir for mye for deg altså, men jeg spiser nesten ikke kalsiumprodukter. )
 
Back
Topp