Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo ikke dømmende [emoji14] Tviler på at det er snakk om fylla [emoji14]Hadde ikke gått i fra en baby på rundt 3 måneder for å drikke! Synes en må klare å legge festlivet litt mer på hylla etter en har valgt å få barn!
Jeg hadde kanskje gått noen timer innom bursdagen bare i såfall. Kommer litt ann på om barnet fullammes også..
Bare min personlige mening... mange delte meninger om akkurat dette..
Mange som er på flatfylla innen kort tid.. kjenner til flere. Jeg synes ikke det er noe Jeg ville gjort. Det er en sånn ting alle ikke kan være enige om. En må gjøre det en føler er rett for seg selvDet var jo ikke dømmende [emoji14] Tviler på at det er snakk om fylla [emoji14]
Sitter med et glass vin as we speak [emoji41] Gjør det som føles rett for DEG og gi f i andres meninger [emoji14] Vi synes det et deilig med barnevakt iblant og har brukt det flere ganger. Første gang var mini 4 uker. Da var jeg innlagt på sykehus. Da han var 7 var vi på date. Holder meg til et glass foreløpig da![]()
Tror du bor med en som kan ta lilleÅååå, skulle gjerne hatt muligheten til å ta et glass vin asså! Og noen i nærheten jeg stolte nok på til å være barnevakt så tidlig. [emoji14]
Kan vi feire med vinkveld den dagen lille går over på mme?![]()
Tror du bor med en som kan ta lille
Jeeej for vinkveld!
Men jeg mente så jeg og sambo kunne dratt ut da Whaaat? Dra ut med andre enn meg [emoji14]Haha, ja!Men jeg mente så jeg og sambo kunne dratt ut da [emoji14] for jentekveld har jeg barnevakt ja!
![]()
Whaaat? Dra ut med andre enn meg [emoji14]
Nei, min mini er nok heller ikke klarAltså, jeg kunne fint hatt en kveld borte, men mini er ikke klar for det, og når han fullammes blir det ikke akkurat ideelt å skulle hatt barnevakt så tidlig uansett.![]()
Hehe, er nok delte meninger ja. Tenkte ikke akkurat flatfyll og "festliv". Var vel mer ett par glass vin som isåfall var planenHadde ikke gått i fra en baby på rundt 3 måneder for å drikke! Synes en må klare å legge festlivet litt mer på hylla etter en har valgt å få barn!
Jeg hadde kanskje gått noen timer innom bursdagen bare i såfall. Kommer litt ann på om barnet fullammes også..
Bare min personlige mening... mange delte meninger om akkurat dette..
Ja, dro vel ut når storebror var rundt 3 mnd da.. men er litt annerledes nå med nummer 2Jeg skulle egentlig da han var 9 uker, men når det kom til stykket klarte jeg ikkeLitt mer tungvint når man ammer også.
Så flink du er som ikke drikker overhodet! Har vært borte i litt over en time tror jeg, på ridetur daNo drikk æ ikke alkohol uansett (aldri gjort det), men sånn generelt føler å meg ikke klar for å være noe spesielt lenge borte fra han, i tillegg fullammer æ. Lengste e vel kanskje sånn trekvarter æ har vært borte fra han til no- han e 12 uker idag![]()