Ut for første gang?

LinnS

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
Når tenker dere å dra ut, som i å drikke, for første gang? Lille er 2 mnd å 2 uker nå, men føler meg langt fra klar for og dra ut nå, men er bedt i bursdag om noen uker til bestevenninna mi å samboeren hennes :o

Ingen behov for å drikke. Kunne tenkt meg å gått ut å spise, men med lille. For oss er det barnefri å ha storebror hos besteforeldre. Ikke så ofte akkurat...

Altså, jeg kunne fint hatt en kveld borte, men mini er ikke klar for det, og når han fullammes blir det ikke akkurat ideelt å skulle hatt barnevakt så tidlig uansett. :)

Hadde ikke gått i fra en baby på rundt 3 måneder for å drikke! Synes en må klare å legge festlivet litt mer på hylla etter en har valgt å få barn!
Jeg hadde kanskje gått noen timer innom bursdagen bare i såfall. Kommer litt ann på om barnet fullammes også..
Bare min personlige mening... mange delte meninger om akkurat dette..

Sitter med et glass vin as we speak [emoji41] Gjør det som føles rett for DEG og gi f i andres meninger [emoji14] Vi synes det et deilig med barnevakt iblant og har brukt det flere ganger. Første gang var mini 4 uker. Da var jeg innlagt på sykehus. Da han var 7 var vi på date. Holder meg til et glass foreløpig da :)

Hadde ikke gått i fra en baby på rundt 3 måneder for å drikke! Synes en må klare å legge festlivet litt mer på hylla etter en har valgt å få barn!
Jeg hadde kanskje gått noen timer innom bursdagen bare i såfall. Kommer litt ann på om barnet fullammes også..
Det var jo ikke dømmende [emoji14] Tviler på at det er snakk om fylla [emoji14]

Når førstemann i huset var nesten 4 uker (flaskebarn), var eg så sliten. Og søster mi hadde ho på overnatting. Så lenge du stoler på barnevakten, ser eg ingen problem med at du går på fest[emoji4]

Det var jo ikke dømmende [emoji14] Tviler på at det er snakk om fylla [emoji14]
Mange som er på flatfylla innen kort tid.. kjenner til flere. Jeg synes ikke det er noe Jeg ville gjort. Det er en sånn ting alle ikke kan være enige om. En må gjøre det en føler er rett for seg selv :)
Har en god venninne som var tidlig ute etter ungen var født. Hun vet hva jeg synes om det, og jeg vet hva hun synes om det. Er bare sånn. Vi er like gode venninner likevel ;)

Sitter med et glass vin as we speak [emoji41] Gjør det som føles rett for DEG og gi f i andres meninger [emoji14] Vi synes det et deilig med barnevakt iblant og har brukt det flere ganger. Første gang var mini 4 uker. Da var jeg innlagt på sykehus. Da han var 7 var vi på date. Holder meg til et glass foreløpig da :)

Åååå, skulle gjerne hatt muligheten til å ta et glass vin asså! Og noen i nærheten jeg stolte nok på til å være barnevakt så tidlig. :P

Kan vi feire med vinkveld den dagen lille går over på mme? :D

Åååå, skulle gjerne hatt muligheten til å ta et glass vin asså! Og noen i nærheten jeg stolte nok på til å være barnevakt så tidlig. [emoji14]

Kan vi feire med vinkveld den dagen lille går over på mme? :D
Tror du bor med en som kan ta lille ;)

Jeeej for vinkveld!

No drikk æ ikke alkohol uansett (aldri gjort det), men sånn generelt føler å meg ikke klar for å være noe spesielt lenge borte fra han, i tillegg fullammer æ. Lengste e vel kanskje sånn trekvarter æ har vært borte fra han til no- han e 12 uker idag :)

Jeg skulle egentlig da han var 9 uker, men når det kom til stykket klarte jeg ikke :p Litt mer tungvint når man ammer også.

Altså, jeg kunne fint hatt en kveld borte, men mini er ikke klar for det, og når han fullammes blir det ikke akkurat ideelt å skulle hatt barnevakt så tidlig uansett. :)
Nei, min mini er nok heller ikke klar:) kan finne på å gråte bare jeg går ut av rommet, så blir nok ikke med det første nei:)

Hehe, er nok delte meninger ja. Tenkte ikke akkurat flatfyll og "festliv". Var vel mer ett par glass vin som isåfall var planen ;) men mini er nok ikke klar for det uansett. Men alltid gøy og se andres perspektiv og meninger på ting:)

Jeg skulle egentlig da han var 9 uker, men når det kom til stykket klarte jeg ikke :p Litt mer tungvint når man ammer også.
Ja, dro vel ut når storebror var rundt 3 mnd da.. men er litt annerledes nå med nummer 2 :) han er mye mer avhengig av meg enn det storebror var:)

No drikk æ ikke alkohol uansett (aldri gjort det), men sånn generelt føler å meg ikke klar for å være noe spesielt lenge borte fra han, i tillegg fullammer æ. Lengste e vel kanskje sånn trekvarter æ har vært borte fra han til no- han e 12 uker idag :)
Så flink du er som ikke drikker overhodet! Har vært borte i litt over en time tror jeg, på ridetur da :) men skjønner hva du mener med å ikke føle seg klar, for det gjør ikke jeg heller :)

Back
Topp