ut av snokeskapet

Theeli

Andre møte med forumet
Jeg har vært en aktiv snoker ganske lenge nå og nå føler jeg det er på tide å stå fram. Dere virker som en super gjeng og den vil jeg gjerne være en del av.

Jeg er ei jente (dame? kvinne?) på 31 år. Jeg er gift, bor i Sveits og har ei jente som blir to år i april. Termin denne gang er den 19. september.

Tiden flyr, synes jeg. Merker at jeg ikke har like mye tid til å vente og lengte og vente litt mer. Nå er jeg plutselig over i andre trimester uten at jeg har merket så mye til det hele.

Men jeg gleder meg til resten av svangerskapet og til jeg blir tobarnsmamma. [:)]

Velkomme til oss!! og gratulerer så mye!

Sveits! Så spennende! Kan jeg spørre hvor i Sveits du bor?

Gratulerer og velkommen!! [:D][:D]

Gratulerer og velkommen hit[:D]

Gratulerer og velkommen hit [:)]

Gratulerer og velkommen[:D]

gratulerer med den lille i magen og velkommen[:D][;)]

Gratulera :) så kjekt da, åsså bur du i sveits av alle plasser:)

ORIGINAL: Tonepone

Gratulerer og velkommen hit [:)]

ORIGINAL: henriette24!

gratulerer med den lille i magen og velkommen[:D][;)]

ORIGINAL: Markmusa

Gratulerer og velkommen!! [:D][:D]

sign [:)]

ORIGINAL: Theeli

Jeg har vært en aktiv snoker ganske lenge nå og nå føler jeg det er på tide å stå fram. Dere virker som en super gjeng og den vil jeg gjerne være en del av.

Jeg er ei jente (dame? kvinne?) på 31 år. Jeg er gift, bor i Sveits og har ei jente som blir to år i april. Termin denne gang er den 19. september.

Tiden flyr, synes jeg. Merker at jeg ikke har like mye tid til å vente og lengte og vente litt mer. Nå er jeg plutselig over i andre trimester uten at jeg har merket så mye til det hele.

Men jeg gleder meg til resten av svangerskapet og til jeg blir tobarnsmamma. [:)]

Gratulerer så mye med barn nummer 2 :)

Jeg er halvt sveitser :P hehehe... [:)]

Tusen takk for alle hilsener. Jeg har vært borte et par dager og har ikke sett alle de fine velkommeninnleggene.

ORIGINAL: SBML

Velkomme til oss!! og gratulerer så mye!

Sveits! Så spennende! Kan jeg spørre hvor i Sveits du bor?

Jeg bor i nord-øst i Sveits. Ikke så langt unna grensa til Tyskland. Snakker sveitsisk-tysk til hverdags. (bortsett fra med mannen og jenta mi.)

Back
Topp