ut av skapet*litt oppdatert*

Opsideisi

Elsker forumet
I dag skal jeg til foreldrene mine og fortelle at de får sitt 5. barnebarn :) Sier seg selv at det ikke blir like sensasjonelt lenger, men tror de blir veldig glade :)

er 12 uker imorgen , så kan nok hende mamma blir litt snurt for at jeg har ventet så lenge [;)]

------

ja da har jeg vært her siden 3 i går , og har ENDA ikke sagt det....
Først skulle pappa vekk , og så skulle jeg vente på sambo og så skulle alle plutselig legge seg og så plutselig var det en ny dag !
Så nå må jeg vente til alle er stått opp og at vi er samlet ..
Men i dag er jeg også 12 uker !

HURRA!!!!

Lykke til!!! [:D] Tenker de bli kjempe glad jeg!! [;)]

lykke til[:)]
jeg sa det til hele familien nesten med en gang testen lyste positiv[8D]

sånn er det og ha tålmodighet som en treåring[8|]

Lykke til[;)]

det blir en fin overraskelse vet du [:D]

vi fortalte det ganske tidlig til foreldrene våre fordi vi trenger barnevakt innimellom når vi skal på ul en gang i uken. og hvis det gikk galt og jeg måtte legges inn syns jeg det er greit at de vet... har ringt de fra sykehuset før med dårlige nyheter uten at de visste, og det var ikke noe særlig [&:]
også er jeg jo sykemeldt og i dårlig form så da er det ikke så lett å juge heller [8D]

vi fortalte det til 7 åringen først i går (13+4) fordi vi ville være så sikre så mulig på at dette går bra... hun vet bare om den ene gangen vi mistet (i uke 12) og det tok hun veldig hardt. fant ut at babyen var død på bursdagen hennes [&o]

først gikk hun helt i taket, så sa hun jeg håper ikke denne dør også [:(] stakkars [&o]

men i dag morges var hun i storesøsterrus og glemte alt hun skulle gjøre [:D]
gikk på do to ganger, fordi hun hadde glemt at hun tisset for 3 minutter siden [8D] bare pratet om babyen [;)]

I 1. Svangerskap fortalte jeg det dagen jeg fant det ut , så eneste grunnen til at jeg har ventet så lenge denne gangen er at jeg ville fortelle det i person. Ikke bare over telefonen som sist. Jeg har rett og slett ikke sett dem enda. Men nå sitter vi på toget. Har også hatt litt problemer med å tro på t jeg er gravid ( noe jeg fortsatt har ) , så det har liksom vært litt rart å si det :) men det er nok ingen vei utenom....jeg er på tjukka!

Kose deg hos foreldrene dine, de blir nok glade sjøl om det ikke er like sensasjonelt som du sier.

Trodde mamma skulle bli litt mindre hysterisk lykkelig denne gangen, siden det er nr to, men hun er i taket like mye om ikke mer som sist[8D]

ORIGINAL: Opsideisi

I 1. Svangerskap fortalte jeg det dagen jeg fant det ut , så eneste grunnen til at jeg har ventet så lenge denne gangen er at jeg ville fortelle det i person. Ikke bare over telefonen som sist. Jeg har rett og slett ikke sett dem enda. Men nå sitter vi på toget. Har også hatt litt problemer med å tro på t jeg er gravid ( noe jeg fortsatt har ) , så det har liksom vært litt rart å si det :) men det er nok ingen vei utenom....jeg er på tjukka!

sånn er det her også [8D]

det er akkurat som om jeg snakker om noen andre [8|] men det er vel forsvarsmekanismene mine som holder igjen [&:]
jeg er jo ikke vant til at det går bra [:D]

kos deg masse hos mamman og pappan din! [:)]

Oppdatert

gratulerer med 12 uker og masse lykke til med å fortelle.
de kommer til å bli kjempe gla[:D]

Back
Topp