Ut å fly

karmøy1988

Blir kjent med forumet
Jeg skal ut å fly en 45 min tur/retur om 2 uker. Er da i uke 8. Ser på Internett at noen fraråder dette. Dette er i forbindelse med jobb, har ikke så lyst å fortelle dem at jeg er gravid helt enda...
Hva tror dere?? :confused:

Det tror jeg er veldig tullete! Jeg kommer nok ikke til å fly i siste trimester, men skal fly i slutten av juli og begynnelsen av august når jeg da er 18 uker og finnes ikke bekymret for det ;-)

Ok. Da satser jeg på at det går fint. Blir jo helt gal av alt som står på Internett :oops:
Jeg mener (uten å ha sjekket det opp) at de har blitt MINDRE strenge nå... Så kan fly rimelig lenge om ikke jeg tar helt feil! :-) Fly med god samvittighet du ;-)

Fly uten å bekymre deg, jeg har flydd i alle mine svangerskap, både tidlig og sent. Denne gangen skal vi til Tyrkia når jeg er 23-24 uker og bekymrer meg ikke i det hele tatt

Jeg skal ut å fly en 45 min tur/retur om 2 uker. Er da i uke 8. Ser på Internett at noen fraråder dette. Dette er i forbindelse med jobb, har ikke så lyst å fortelle dem at jeg er gravid helt enda...
Hva tror dere?? :confused:
Jeg var nettopp ut og fløy ganske langt eller med mange fly rettere sagt. Sjekket ikke om jeg kunne fly siden jeg har flydd mange ganger før i tidligere svangerskap. Hadde aldri hørt om det før ..

Eg søkte på Internett siden eg e førstegangs gravid, å då sto d så mye forskjellig at eg blei stressa..

Men godt å hørra ;) då flyr eg å satse på d går supert ;)

D er vel noen som fraråder å føy i 1. Trimester. Men sånn jeg har forstått er d folk med høyt blodtrykk, risikosvangerskap og liknende som ikke skal fly. D anbefales heller ikke å fly ofte pga trykker ov eventuell stråling, siden man ikke vet bivirkningene. Mn hvis man er frisk og rask så går d sikkert helt fint :-) jeg tok tidlig et bevisst valg om å ikke fly i 1. Trimester. Men jeg har hatt høyt blodtrykk i utgangspunktet. Så jeg vil ikke riskere noe.

Eg søkte på Internett siden eg e førstegangs gravid, å då sto d så mye forskjellig at eg blei stressa..

Men godt å hørra ;) då flyr eg å satse på d går supert ;)
du kan bare høre med legen din. Jeg snakker bare for meg selv og formen min er helt fin. Tenkte ikke på at det kunne være restriksjoner ....

Dersom man er frisk og ikke har noen problemer i svangerskapet har jeg ikke hørt annet enn at man kan fly i 1. og 2.trimester :)
Jeg skal fly i sommer når jeg er 19 og 20 uker på vei.

Back
Topp