Utålmodig...

Lille-M

Glad i forumet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Septemberlykke 2021
Forrige svangerskap hadde vi ivf, og dermed tul i uke 7. Hadde privat tul i uke 12 etterpå. Det følte jeg var overkommelig mange uker å vente på å se livstegn i starten.

Denne gangen er det ikke ivf, så vi får ikke noen tul i uke 7. Har bestilt privat i uke 11-12, men det er jo såååå ulidelig lenge til! :wtf:

Hva gjør vi får å få ventetiden til uke 12 til å gå fortere, damer? ! ? :p:D
 
Forrige svangerskap hadde vi ivf, og dermed tul i uke 7. Hadde privat tul i uke 12 etterpå. Det følte jeg var overkommelig mange uker å vente på å se livstegn i starten.

Denne gangen er det ikke ivf, så vi får ikke noen tul i uke 7. Har bestilt privat i uke 11-12, men det er jo såååå ulidelig lenge til! :wtf:

Hva gjør vi får å få ventetiden til uke 12 til å gå fortere, damer? ! ? :p:D
Ikke verdens beste råd herfra. Ingen tidlig offentlig ultralyd her heller, men har allerede hatt TUL da jeg var 6+5 og skal ha i uke 9 og 13. Ble dyrt for lommeboka å gå så mye privat, men bra for å få ro i sjela :D Prøver ellers å slå i hjel ventetiden med serier
 
Forrige svangerskap hadde vi ivf, og dermed tul i uke 7. Hadde privat tul i uke 12 etterpå. Det følte jeg var overkommelig mange uker å vente på å se livstegn i starten.

Denne gangen er det ikke ivf, så vi får ikke noen tul i uke 7. Har bestilt privat i uke 11-12, men det er jo såååå ulidelig lenge til! :wtf:

Hva gjør vi får å få ventetiden til uke 12 til å gå fortere, damer? ! ? :p:D

Samme her, og syns det er leeenge og vente 1,5 måned til! Jeg tror trikset må være å være opptatt med noe annet så lenge... Men hva?
 
Jeg lar være å sjekke gravidappene hver dag, og har også tenkt å være her inne et par ganger i uken i stedet for hver dag. Da glemmer jeg å telle dager litt, og det blir ikke altoppslukende. Det funker for meg:)
 
Back
Topp