Utålmodig!

2Mammaer2barn

Flørter med forumet
er det noen flere som går flere ganger on dagen innpå forum her eller på graviditets apper bare for å lese mer og føle at tiden går fortere?:p hver dag vil jeg nesten bare snakke om fødsel, baby, utstyr etc . Blir gal:p

Gleder oss sånn!
Uke 34 idag! Går fort men også sakte.

Flere som vil bare snakke om magen,baby,utstyr,fødsel og ser på alt som det har med å gjøre på tv?:p
 
Den siste tiden er så laaaang. Uke 36 og bare teller dager :hilarious: sover dårlig å er over sliten. Skal bli godt å bli ferdig.
 
Jepp. Her går dagene i å lese nettaviser og titte innom babyverden. Kjenner jeg ikke er så god på å ruge. Hehe blir kjedelig. Skulle så gjerne orket å jobbe, men sånn er det ikke. Vanskelig å holde balansen på aktivitet og hvile. Men det er ikke lenge igjen nå. Maks 6 uker. Men har et lite håp om at hun er klar for å komme ut før tiden. Om 2-3 uker hadde vært perfekt. Hehe :happy: gleder oss veldig til å treffe frøkna:Heartred
 
Jeg føler at alt går saktere om jeg går inn for ofte i appene så jeg prøver å unngå det :D
 
Jeg føler at det går fort nå, er i uke 32+3 og har ikke gjort klart en ting enda pga formen er dårlig og ting går i ett med en 3åring i hus:)

Skal ha barnefri noe helger fremover og satser på å få ting klart til uke 38 :)
 
Føler det går fortere nå på slutten jeg, har tatt frem en del babyting og synest det er helt rart at det snsrt skal ligge en liten baby oppi! - babyen vår er jo straks 4år liksom :joyful:
 
Jeg føler at selve dagene går fort, men når jeg ser på hvor mange dager det er igjen så føler jeg det ikke går nedover :p
 
Jeg føler at selve dagene går fort, men når jeg ser på hvor mange dager det er igjen så føler jeg det ikke går nedover :p
Haha samme her. Dagene flyr bare forbi, men likevel så føles det som om jeg har hatt 30-something dager igjen i en evighet :hilarious:
 
er det noen flere som går flere ganger on dagen innpå forum her eller på graviditets apper bare for å lese mer og føle at tiden går fortere?:p hver dag vil jeg nesten bare snakke om fødsel, baby, utstyr etc . Blir gal:p

Gleder oss sånn!
Uke 34 idag! Går fort men også sakte.

Flere som vil bare snakke om magen,baby,utstyr,fødsel og ser på alt som det har med å gjøre på tv?:p

Kjenner meg igjen ja :)
 
Her er uke 36 straks i gang og egentlig går det fint, men dette med søvn.. :inpain: To timer våken nå fra 03.00 og klokka går. Dette går ikke i lengden!

Ellers er det mye scrolling på tlf om dagen, kjenner meg igjen der ass ;)
 
Heldige som har kommet så langt! 30+2 her, men blir keisersnitt i uke 38-39, så da er jeg akkurat i oktober.. teller ned til permisjon, kjenner at jobb er litt i overkant akkurat nå. Gleder meg jo mest til baby kommer, men litt fint å ha en annen milepæl som jeg kan se frem til først :)
 
Ja, tiden går så sakte. Selvom jeg vet gravid tiden er dyrebar og unik :) blir spennende på mandag. Da får jeg kanskje vite når jeg får møte babyen min :woot: han ligger i tverrleie (senest i dag). Skal på kontroll på mandag, ligger han tverr da blir det satt opp dato til PKS :) trolig i svangerskapsuke 38 eller 39. For ei som gikk 13 dager overtid sist er det utrolig spennende :)

Men skulle han tilfeldigvis ligge med hodet ned i øyeblikksbildet på mandag venter de med å avgjøre noe. Selvom hodet ikke er festet
 
Ja, tiden går så sakte. Selvom jeg vet gravid tiden er dyrebar og unik :) blir spennende på mandag. Da får jeg kanskje vite når jeg får møte babyen min :woot: han ligger i tverrleie (senest i dag). Skal på kontroll på mandag, ligger han tverr da blir det satt opp dato til PKS :) trolig i svangerskapsuke 38 eller 39. For ei som gikk 13 dager overtid sist er det utrolig spennende :)

Men skulle han tilfeldigvis ligge med hodet ned i øyeblikksbildet på mandag venter de med å avgjøre noe. Selvom hodet ikke er festet
Håper du på det ene eller det andre? :)
 
Jeg håper på keisersnitt. Da vet jeg når han kommer. Istedenfor å kanskje gå 13 dager over på nytt :wtf: og måtte igangsettes :nailbiting:
Håper du får det som du vil :)
 
Back
Topp