Utålmodig

Daddycool

Blir kjent med forumet
kjenner jeg begynner å bli utålmodig. Faktisk så utålmodig at jeg sitter å ser på fødeavdelingen. Jeg har lastet ned preglife appen og gleder meg sinnsykt til vi bikker <30 dager/ > 90%

Vi har hatt alt av ustyr klart siden julaften, en del av klærne hennes er allerede vasket og klart. Eneste vi mangler er å pakke baggen, men det er litt vel i tidligste laget ennå.. Vi er førstegangsfødende
 
Førstegangsfødende jeg også og kjenner at jeg begynner å bli lei og utålmodig jeg også. Er så spent og gleder meg så til å treffe jenta vår! :) Samtidig er det en del ting som gjenstår her hjemme så hun kan godt vente litt tid ;)
 
Annengangs og laaangt fra klar for baby ennå :p Tror jeg var mer utålmodig sist gang. Nå vil jeg bare ha litt avslapning med noen sykmeldingsdager og mest mulig av de 3 ukene permisjon før baby kommer. Gleder meg selvsagt til å treffe han, men føler også at jeg trenger litt tid først til å bare hvile litt, hente meg inn og skikkelig ta inn over meg at det faktisk kommer en liten tass til i hus :)
 
Tredjegangs å så klar. Har begynt å gråte over fødeavdelingen, bare fordi jeg savner å få ha min egen baby nå.
 
Mitt 2.barn og er veldig lei og utålmodig. Men tenker jo at det er bra hun er i magen til termin. 32 dager til termin nå. Stresser litt med alt jeg vil ha gjort før hun kommer, så jeg pakker nok fødabagen i helga så slipper jeg å stresse med det i alle fall..
 
Dette er mitt 2. barn. Kroppen min begynner å bli lei, det er ein del vondter for tida. Men hovudet kunne godt tenke seg å ha litt permisjon før ungen kjem. Så eg er litt delt med andre ord. Vi har alt vi treng i huset, men det er mykje som framleis ligg på boden etter storesøster. Må vel få det fram snart, første vart fødd 37+4 og det er berre ei veke til...
 
Er lett å bli utålmodig, særlig nå mot slutten :joyful:
Uansett ikke altfor lenge igjen før dere får en skatt, det kan jo fort være dere er blant de førstegangsforeldrene der ting skjer før termin, umulig for alle å vite og det gjør alt enda mer spennende :joyful:
Husker selv at alt var handlet inn og klart og tøyet var vasket tidlig, bagen ble pakket relativt tidlig til å være førstemann, men det er jo fordi man er spent og gleder seg så masse til å hilse på :joyful:
Denne gang (nr 3) føler jeg ingenting er klart enda, men det kommer nok :hilarious:
Lykke til i innspurten :joyful:
 
Kjenner bare jeg er lei av å gå gravid. Heldigvis bare 5 uker igjen nå, men har masse som enda må gjøres og handles inn før vi er klare for enda en liten i hus. Med første hadde jeg baggen klar 3 mnd før termin, og hun kom 41+0, så den var klar lenge :hilarious: Nå har jeg ikke begynt på min egen en gang men har pakket til både storesøster og baby (senest i dag) så bør vel få rompa i gir med min også.. I morgen venter julebord med jobben, så får iallefall vente til søndag om ikke til etter helga :smiley-ashamed004
 
Kjenner jeg selv begynner og bli utoldmodig! er så spent på å møte lille
 
Back
Topp