Utålmodig?

Endelig 3-barnsmor

Andre møte med forumet
Har termin 12. januar, men er seriøst utålmodig. Andre som er rastløse?
Venter nr 3 og i dag gikk det opp for meg at selv om termin er neste uke, kan det gå bortimot 3 uker før hun kommer... Blir sprø av tanken!
Og så er jeg så tung og ukomfortabel at jeg ikke orker noe særlig... Blæh!

Gleder meg til lillesøster er kommet!
Ventetid og fødsel må gjerne være overstått jo før jo heller!

Nei egentlig ikke. Prøver å nyte roen og at jeg kan sove når jeg vil :) Er ikke ofte her i livet at man får betalt for å ligge på sofaen ;) Termin på torsdag, men dette er min første så jeg regner med hvertfall en uke til.

Driiiiiiit utolmodig!! Kan ikke få sagt det! Går bare å venter :( Går bare å tenker på hvor og når det skjer, leiter etter tegn og gruer meg sånn så vil bare ha det overstått!
Håper dagene flyyyr avgårde denne mnd så vi får født hele jengen

Du er ikke alene, utolmodig jeg også! :p Lurer sånn på hvem lillegutt i magen er <3

Termin idag! Veldig utålmodig. Storesøstrene kom før termin! Eg blir første i vår familie som går overtid!!

Jeg er ganske utålmodig nå, fordi jeg har så mye modningsmas og dårlig søvn gående.

Termin i går, så ja, utålmodig :P Selv om jeg var forberedt på å gå over, og gjerne vil/ville noen dager forbi nyttår ;)

Syyykt utålmodig! Vil bare at han skal komme nå, har ikke termin før den 21. Så er nok enda en stund til jeg får gutten min i armene :/

Har termin 13. Venter nr. 3. Nyter dagene med stillhet på dagtid og slapper egentlig godt av nå mens jeg kan. Vet at ukene som kommer blir veldig hektiske med levering på skole og barnehage med baby i armene. Dette er definitivt sistemann så jeg nyter bevegelsene og vondtene fordi jeg aldri vil komme til å oppleve denne magiske tiden igjen. Vet at selv om magen er stor, klumpete, vond og i veien hele tiden så kommer jeg til å savne den og føle meg tom innvendig etter fødselen.

Meeen når alt det er sagt så gleder jeg meg enormt mye til å møte min lille prinsesse.

Jeg var VEEELDIG utolmodig pga dårlig søvn og mye smerter. Men etter at han endelig flytta seg nedover har jeg ikke lenger så vondt så nå stålsetter jeg meg mot overtid (er helt umoden) og at han sikkert er ute før den 18 (har termin den 7). Forbereder meg mot overtid denne gangen og først som sist.

Må finne små prosjekter hver dag for å holde meg fra å baaaare gå og vente. Har også mål om en kort gåtur hver dag, om været tillater det.

Men eneste grunnen til mitt gode mot akkurat nå er at jeg er så letta for at jeg ikke har de samme smertene lenger og får sovet en del. Gi meg EN søvnløs natt og jeg går i kjelleren. For 5 dager siden hadde jeg gitt opp feks... Hormonell? Neeeeiii da:oops:

Hi, hi...
Høres ut som flere har det som jeg.
Mager trøst, men en trøst likevel.

Lykke til, alle sammen (førstegangs, andregangs, tredjegangs, overtid, på termin og før termin)!
-måtte jeg bare bli i siste kategori... :p

Er faktisk ikke det, nyter de siste dagene før han kommer :) Termin om 5 dager, men går sikkert maks overtid med min flaks så dumt å bli utålmodig allerede :p

Termin 21. Veldig lei. Hatt mye mer plager dette svangerskapet

Termin 25, men utålmodig ja! Skal ha planlagt snitt, så "vet" jo når han kommer, men går jo litt og håper på at han skal komme snart ;)

Back
Topp