utålmodig

Ikke det spor! 34+2 i dag. Forsåvidt lei av svangerskapsplagene, men kjenner også på at det er litt vemodig at det er siste gangen en liten en spreller rundt inni magen min. Dessuten er ingenting ordnet klart til å få baby i hus enda heller.... Kanskje på tide å begynne å tenke på det snart.... :p 4-5 uker til, så kan hun gjerne dukke opp, kjenner jeg... ;)

33+1 nå, og overhodet ikke klar. Må først gjøre ferdig visning og salg av leiligheten så kan jeg gjøre klart for baby..

Til tross for store smerter og plager er jeg ikke noe utålmodig. Vil ikke at babyen skal komme nå i det hele tatt. Er ikke bare bare å føde prematur. Belager meg også å gå minst 1 uke på overtid.

På en måte ønsker jeg gjerne å få ut babyen, fordi jeg er nysgjerrig og fordi jeg vil ha kroppen min tilbake, på den annen side er vi ikke klar til å ta imot henne helt enda :) Jeg må grave fram og rydde i klær og utstyr etter storesøsteren og samboeren min må få ferdig noe av oppussingen på huset han holder på med.

Runder uke 37 i morgen og er så utrolig utålmodig. Håper så veldig på fødsel til uken, men det kan jeg vel bare drømme om :( har ikke hatt så mange tegn til at fødsel er nærliggende heller.

Lei ja! Svangerskap er ikke noe for meg, har vært lei siden første symptom, jeg:eek:

Back
Topp