utålmodig

35 + 2 og føler jeg har for liten tid igjen;)

33+3 i dag og har ingen tid å miste med alt som gjenstår! :D Så nei, ikke utålmodig. Men gleder meg selvsagt til lillebror kommer ♡

Yep! 31+5 og har ennå mye å gjøre, men innebærer bæring opp og ned trapper så får ikke gjort noenting... Gubben har bilen til jobb, så er strandet hjemme på dagtid, og broren min er tregt ute med å bygge veranda.. Så jeg er stranda på sofaen til jeg er trøtt nok til å sove om dagene, og sover resten... :-P I helgene jobber jeg, så sosiallivet er på null... Men de fleste er fortsatt på ferie, bare håper noen snart kan komme på dagsbesøk... :-P

35+2 og kan godt vente noen dager til, siden vi er på ferie. Har lyst til å være her noen dager til. Etter 37 uker er rundet kan hun godt komme :)

Jepp! 32+5 i dag og føler det er leeenge igjen... :p Har hatt ferie i 6 uker og en uke igjen og har ingenting og fylle dagene med. Av den grunn er jeg ferdig med nesten alt til den lille og har bare noe småplukk igjen som å pynte rommet og kjøpe mere sengetøy. :D Skal jobbe i 3 uker igjen før permisjon og har lyst til å se om det går bra for jeg kjeder meg!

Pga varme og hovne lemmer har jeg følt på den følelsen leeeeenge:-/ men hun kan likevel vente til etter uke 37, så vi får gjort litt mer hjemme;-) altså om 14 dager:-P

Jeg er også utålmodig og 35+0 i dag!

Har besøk denne uken, men etter det skal jeg gjøre klart alt til baby og fødsel. Kommer til å kjede meg etter det når også mannen skal tilbake på jobb. August kommer til å bli en laaaang måned

Utålmodig til 1000! 34+3. Alt på stell

33+6. Grusomt lei og utolmådig nå. Vil bare bli ferdig og få lillegutt ut! Alt av utstyr er i hus, men venter litt med og ordne på plass...

34+0 i dag, og for såvidt ikke utålmodig da vi har masse som må komme i orden før han kommer, men kjenner der skal bli godt å få tilbake kroppen min igjen. ALT går i halvt tempo, jeg blir sliten av ingenting, og alt som innebærer å bøye ryggen er et slit da magen bare er i veien :p

35+0 i dag. Er ikke utålmodig, skulle gjerne ha hatt litt mer tid :-) Føler dagene går så alt for fort.. Haha!

Både ja og nei.. Synes tiden går sakte, men samtidig er ikke ting klart, så han må gjerne bli inne i hiet litt til :p

Jeg begynner å bli ganske utålmodig :arghh: Er i dag 35+6 og med 32 dager igjen til termin så syntes jeg gjerne at baby kan komme litt før termin :dummy: Skal en tur til Sverige i morgen for å besøke svigerfamilien og for å hente de siste greiene til babyen men etter det så er alt klart og jeg føler at baby er hjertelig velkommen etter dette :happy:

Ikke utålmodig i det hele tatt!!:D Har så mye mer jeg gjerne vil få gjort før termin 7.sept. Går litt treigt når ting må gjøres i gravidtempo i tillegg. Prøver å gjøre avtale med mageboer om at h*n ikke kommer i august;)

Veldig utålmodig jeg også! 35+0 idag jeg og faktisk:) men her er babyen så stor at om den fortsetter å vokse i dette tempoet blir det vel augustbaby på meg

Begynner å bli veldig utålmodig. Er 31+5 i dag og har mye nedpress og kynnere. Vil at baby skal holde seg i magen til uke 38 men håper d går fort dit.

Ja og nei. Lei og sliten av denne udugelige kroppen min, men koser meg samtidig med siste gangen jeg har baby i magen :-) 35+3 i dag og etter uke 38 kan hun gjerne komme!

Back
Topp