Utålmodig!:)

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig etter å se lille jenta vår. Ikke at jeg har gått lei graviditeten, men etter at sengen har kommet opp og jeg har begynt å vaske klær føler jeg at jeg nesten ikke klarer å vente!!! Hun er også veldig aktiv for tiden, så merker godt at hun et der:) Samtidig kan jeg få litt små panikk innimellom når jeg kommer på at det ikke er så lenge til. Er jo litt skummelt også!

Flere som begynner å bli litt utålmodige etter å få møte babyene i magene?:)

Gleder meg veldig til å få lille i armene, først da vil jeg klare å slappe helt av :) er mest sannsynlig siste gang, så koser meg med magen og nyter tiden! :)

Koser meg foreløpig med å være gravid... Vi har mye igjen enda før ting er på plass, og kjenner av og til på panikken når jeg tenker på at det er bare noen få uker igjen, og tiden har gått veldig fort...

Samtidig gleder jeg meg selvfølgelig veldig til han er her og det skal bli så fantastisk :)

Jaaaaaa:-) jeg gleder meg så til å ha lille i armene mine, at tiden går ikke fort nok:-) den eneste kosen for meg med å gå gravid er å kjenne på aktiviteten i magen, ellers synes ikke jeg det er så kos å gå gravid:-/ så tiden går ikke fort nok akkurat nå nei;-)

Kjenner på det samme, men føler tiden går alt for sakte og at det er så evig lenge igjen! 16 uker virker plutselig som 10 år :(
Heldigvis gir det meg nok tid til alt ting jeg føler jeg skulle ha gjort før lillefrøkna kommer, om ikke alt så hvertfall endel!

Nei, kjenner ikke på den følelsen helt enda. Husker det kom den siste måneden sist gang, så det kommer nok etter hvert.

Akkurat nå er jeg bare glad han holder seg på innsiden og vokser seg større for hver dag. ;)

14 uker til termin, 12 uker til jeg er der hvor første ble født. :)

Kjenner jeg er litt utolmodig her. Gleder meg veldig til ho endelig er ute. Samtig er det jo bra med kvar dag hu får inne i magen. Har ei venninne som venta i slutten av februar, men babyen kom på fredag, 8 veker før tida. Håper jeg slipper prematur fødsel. Blir så mange ekstra bekymringer

Jeg og gleder meg veldig. Kjenner jeg stiller meg mer og mer inn på hjemme og er mer og mer "ferdig" med jobb. Redebygging :-)

Gleder meg masse til lillegutt melder sin ankomst i april, men vi har mye å ordne før den tid, så det er kanskje like greit at vi har et par måneder igjen ;)

Jeg gleder meg veldig til å møte lillegutt, men foreløpig så nyter jeg bare graviditeten og å gjøre ting klart til han kommer ❤️

Gleder meg veldig :) Utålmodig og spent og litt småstresset over at utstyr er så dyrt, så prøver å finne gode løsninger og spre utgiftene utover de siste mnd :)

Ja jeg gleder meg til å bli ferdig med dette svangerskapet og bare kose oss med lillemor :) har såvidt begynt å stresse litt med innkjøp nå.... Har jo ikke dårlig tid men kjekt å ha ting klart au... hehe..

Er utålmodig etter å få sett lillegutt men har så myyye å gjøre for tiden så er ikke sååå hast heller :) jobber fortsatt 100% er oppmann for et innebandylag med kamper og dugnader, vaskejobb hos min bestemor annenhver uke og er forlover for ei venninne jeg må planlegge utdrikningslag og skrive tale til før lillegutt kommer og ikke minst få gjort at klart her hjemme til han kommer ❤ Men gleder meg vanvittig mye til å få se og holde han! ❤ Kjenner jeg får sommerfugler i magen når jeg tenker på det ❤ :)

Back
Topp