Utålmodig?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er det noen av dere som begynner å bli lei av å gå gravid eller utålmodig?
Jeg kjenner jeg ikke er lei ennå, selvom jeg syns det er tungt og gleder meg veldig til babyen kommer.
Føler folk rundt meg tenker at nååå er du vel lei og at det nærmer seg.
Jeg kjenner jo at det nærmer seg, og jeg kan bli litt hissig når jeg ikke kommer meg opp av sengen/sofa og har vondt her og der.
Men så er jo jeg vant med å ha mye mer smerter enn det jeg sliter med nå :p

Jeg er dritlei... Tungt og ubehagelig. Kan ikke huske det var slik sist gang. Synes januar er uendelig langt frem i tid.

På en måte vil jeg gjerne møte bebisen og få fødselen overstått, men samtidig tenker jeg at "nei! Jeg er ikke klar enda" :p Så litt schitzofren for tiden ;) Jeg er nok mest av alt livredd for at fødselen skal gå alt for fort, og veldig spent på hvordan 2-åringen vil takle det, og hvordan vi som foreldre vil finne balansen.

Ikke lei av å gå gravid enda, men sliten og lei av smerter. Men har ikke mye mer smerter nå enn jeg pleier å ha så det er forsåvidt ikke ukjent.

Jeg er lei av å sove dårlig da, det blir absolutt mer slitsomt nå enn til vanlig. Kroppen krever litt mer energi nå enn ellers.

Uff ja. Magen er så langt ned denne gangen i forhold til sist. Det gjør det mye tyngre og vanskeligere å gjøre ting.

Jeg er lei av alle vondter, ubehag og av å ikke ha kontroll over kroppen.
Syns det begynner å bli fryktelig tungt nå! Jeg har ikke vært så veldig utålmodig tidligere, men kjenner jeg begynner å bli det nå!!

Er på en måte lei pga så mye smerte og plager . Men tanken på at babyen ikke vil være inni magen min om noen uker gjør meg likevel trist da dette blir siste gang jeg er gravid så hadde håpet at svangerskapet skulle være bedre og ikke den verste . Det er jo i grunnen så fantastisk å gå gravid og kjenne babyen i magen at jeg tror jeg kommer til å føle meg helt tom

På en måte har jeg lyst til å bli ferdig med det og håper han kommer og det føles såååååå lenge til januar men allikevell så vil jeg ikke at dette skal gå for fort for jeg har plutselig blitt litt redd for hva jeg har I møte. Da det å være tobarnsmor er ukjent for meg :S

Ja, nå begynner eg å bli lei :P Nå er jeg klar for å møte lille rakkeren! Ønsker dog han venter til 17 desember, kommende pappa må komme hjem fra tjeneste på Siem Pilot først..

Har ikke rukket å bli lei ennå, alt for mye som skal gjøres, både hjemme og på jobb, før jul:-P Men når julen er overstått og jeg fremdeles skal vente til midten av januar, da kommer jeg nok til å bli lei;-)

Jeg er lei av bekkenløsningen.

Men jeg er ikke klar for baby enda, og ikke klar for jul. Mye som skal gjøres fremover. Når jula er over og rakettene skutt opp, da kommer jeg til å bli utålmodig, tenker jeg.

Jeg kan si at jeg ikke er lei av å være gravid, på en måte så synes jeg at det har gått kjempe fort og jeg nyter virkelig graviditeten. Jeg er likevel lei av at jeg ikke kan gjøre ting jeg gjorde før:trening og fysisk aktivitet, kroppen sier ifra med en gang :)

Er absolutt ikke lei!
Tenker at en del av prosessen frem mot fødsel er å bli så lei at man tar imot smerten med åpne armer :-P Sist gang ble det hastekeisersnitt 3 uker før termin, og jeg rakk liksom aldri å bli mentalt klar. Denne gangen er jeg også livredd for å få før termin!! Men som så mange andre her sier så er jeg klar når som helst så lenge rakettene er skutt opp ;-) Termin 3. januar....!

Begynner å bli sliten å litt lei av alle plager, men syntes det er fint at snuppa turner og ballerer inni der;) gleder meg mer å mer til å få treffe henne! :D

Jeg liker å gå gravid, så jeg er ikke lei. Synest graviditeten har fått alt for fort og forstår enda ikke at den ender med en liten gutt i armene. Gleder meg, men det har absolutt ikke gått opp for meg. Eneste jeg er lei av er å ikke kunne gjøre alle aktiviteter som før og bære så tungt, da vi er midt i flytting og det blir mye på samboer..

Er ikke lei selve magen og sånn. Den plager meg lite selvom bekkenet har satt noen begrensninger! Men jeg er sliten av alle hormonene som har tatt over totalt! Har slitt mye psykisk og det kommer tilbake i dobbel dose innimellom.
Jeg er ikke helt klar for at den lille skal komme enda og jeg har ikke helt skjønt at det kommer en liten bebis i januar :-) det tror jeg ikke jeg skjønner før den er ute!

• Liker
Reactions: Sib
Jeg er utrolig lei av å gå gravid. Det har jeg vært ganske lenge. Synes ikke det er koselig å gå gravid. Nå vil jeg bare ha jul og kose meg med familien og få den lille på nyåret :-)

Må innrømme at jeg ikke er utålmodig, 7 uker kommer til å gå fort, da juletiden begynner å nærme seg og det er mye å gjøre fremover. Så det er helt greit at Poden blir u hulen sin, så jeg for blitt ferdig med mye av det som må gjøres for Jul. ;)

Jeg vil gjerne ha tilbake kroppen og formen min. Men jeg er ikke klar for at babyen skal komme ennå nei. Og å være gravid er koselig og:) Det er siste gang her, så prøver å nyte det litt:)

Back
Topp