Utålmodig

Ja kommer til å bli et langt svangerskap. Har vist om graviditeten allerede i 2 uker. Og er mellom 5-6 uker i dag.
 
Hei! Sniker litt fra april jeg :) tenkte akkurat det samme to uker etter vi fant det ut... Nå har snart halve tiden gått og jeg kjenner på panikken... Dette går for raskt :)

Jeg håper tiden kommer til å gå like fort for meg. Vil ha babyen i armene mine ❤️
 
Jeg fikk positiv test på Mandag den 2 Nov, men har visst det lenge før alikvell. jeg er nokk en av de som produserer sein HCG. Men er i dag 5+5. Pøver og IKKE sitte på forum osv hele tiden da det virker som tiden går sinsykt sakte, noe jeg hadde bestemt meg for på forhånd. MEN nå er jeg forkjølet med feber på 2 dag og har kun ligget på sofaen disse to dagene, da det føles ut som en berg og dalbane bare jeg reiser meg opp. Så det blir vanskelig og ikke sitte og snikktitte da, og da går tiden sakte alltså. kUNNE ØNSKE JEG VAR EN BJØRN som gikk i vinterdvale og våknet med baby til sommeren :) Hihi. Men det blir sikkert fantastisk når vi kan rope det ut til alle vi kjenner, og babyen begynner og leke ninja :D Nå er det bare vondt og jeg er oppblåst :p
 
last-month-of-pregnancy-ecard-650x400.jpg


Tiden går aaaaltfor sakte..
 
Kjenner på det selv! Jeg gleder meg til å få mage og kjenne spark! Hittil er det bare vonde pupper og oppkast, haha. Går så tregt! Men godt å vite at det virkelig er noe der inne (er ingen tvil, tross at jeg ikke har legetime før mandag :p )
 
Kjenner til den men husker at det går jo fort allikevel.
Dette blir sikkert siste så prøver å nyte tiden og ikke bare tenke at ting går sent :)
 
Hehe godt det er fler med meg :D
Gleder meg til magen kommer og til å kjenne spark. Gleder meg til å hyle det ut, ordne barnerom, kjøpe ting og klær.
Foreløpig går det i lese på forum, Google alt mulig, bli bekymret og prøve å ikke røpe noe til omgivelsene :p
 
De første 12ukene går sakte! Etter det kommer tiden til å fly! Gjord hvertfall det sist :)
 
Nå har jeg "vært gravid" i 1,5 uke og jeg er klar.
Dette kommer til å bli 7,5 lange måneder :p
Kjenner følelsen, men husker fra forrige gang at det blir bedre og går raskere i 2 trimester. Da går tiden litt fortere når man kan snakke høyt om det og bekymringene blir litt ferre.
 
Jeg gleder meg sånn til å trille tur, til å ha den liggende oppå magen og til å bære babyen tett til brystet...for en følelse det må være<3
 
Back
Topp