Utålmodig!!!!

Klaramor

Elsker forumet
Nå bikker flere av oss uke 37 og mange av oss er allerede i perm. Hva gjør dere på når dere går hjemme? Jeg har vært sykemeldt en stund så jeg har trasket hjemme i en evighet føles det ut som. Begynner å bli veldig utålmodig nå! :p

Hva gjør du for å få tiden til å gå??

Jeg er skikkelig utålmodig nå! Har så masse kynnere og som driver meg til vannvidd. Vi har tatt over nytt hus for to uker siden så her bruker jeg den lille enerigen jeg har til å ordne i stand til babyen kommer. Fått vugge på plass i dag, og fått handlet inn de siste tingene vi manglet i forrige uke. Ellers blir det litt kaffe besøk og tur med hunden. Jeg har svært lite energi for tiden så er ikke så mye jeg får gjort i løpet av en dag før jeg ligger strak på sofaen. Gleder meg sånn til å få treffe nurket nå, hun kan ikke komme fort nok.

Veldig utålmodig!! Har hatt så vondt idag! :( Og babyen gir meg juling innenfra...

Har sådd litt grønnsaker i dag, da. Og så har jeg tenkt å hive meg rundt og prøve litt kjerringråd. Tviler litt på at det hjelper, men det kan jo holde meg okkupert. ;) Skulle gjerne ha brukt tiden på å gjøre husarbeid, men det klarer jeg ikke...

Jeg sitter å trykker på telefonen, driver med hobby, sover og gjør husarbeid/rydder i ting som burde vært ryddet i for lenge siden.
Lever ungen i bhagen 0930, henter 1545. Så får ikke gjort så mye annet egentlig. På torsdager har jeg "fri" fra jeg har levert han til han og pappaen kom fra svømming på kvelden i 19-tiden. Torsdager er gørr kjedelige og lange. Men de blir borte i et jafs.

Er også sykmeldt. Jeg har også rastløse perioder hvor jeg nesten blir gal. Så da fant jeg ut at jeg må sette meg noen mål,; rydde og vaske skap,rydde kontoret o.l. men så klikka bekkenet igjen, så har ikke fått begynt ennå ;) men har hvertfall noen mål hvis rastløsheten kommer igjen ;) og leke med storebror selvfølgelig :)

Sykemeldt jeg også.. permisjon fra og med fredag.. her ligger jeg gjerne til 8-9tiden.. tar en dusj og ser på fødeavd mens jrg spiser frokost.. sitter litt her inne med mobilen.. går en runde med bikkja og gir han mat.. nå har det vært finvær, så ha prøvd å gjøre litt smått ute i hagen.. ellers rydder jeg og vasker litt klær, annet husarbeid.. tar mange pauser på sofaen innimellom.. leser litt.. sitter litt på pc med regnskap, oppussingsplaner, finn, osv... handler mat noen dager.. lager middag til sambo kommer hjem.. syr litt.. har mye jeg burde gjøre om jeg har ork.. men mye av dagen blir på sofaen.. fryktelig sliten om dagen, så klarer ikke helt å være rastløs..!

Sååååå utålmodig her også!
Bortsett fra å gå å vente og kjenne etter om det er vondt her og der, så vasker jeg trappa og ligger på sofaen ;)

Vært 100% sykemeldt siden oktober, så har hele graviditeten opp i halsen! Kunne ordne litt i starten, men nå blir det kun små ting... *sytekjerring*

Vært 100% sykemeldt siden oktober, så har hele graviditeten opp i halsen! Kunne ordne litt i starten, men nå blir det kun små ting... *sytekjerring*
Har vært sykemld hele svangerskapet, så må si meg veldig enig med deg! Blir bra å få ut babyene nå. Er så klart utrolig takknemlig for at jeg får oppleve det her , siden jeg har mistet så mange ganger. Men blir så godt å få henne ut å kose med babyen i steden for svangerskapsplager...

Jeg ble sykmeldt sist uke, er 34+1 nå. Fram til nå kjente jeg at jeg virkelig trengte å roe ned, holdt på å ta knekken på meg sjøl... Men i dag var det litt kjedelig, og jeg gruer meg til å gå sånn lenge.. Får veldig fort smerter, så er begrensa hvor mye jeg kan gjøre. I tillegg skal vi flytte om en måned, så jeg går egentlig bare å venter på å begynne å pakke - all nesting må utsettes til vi er i hus (overtar 14 dager før termin, herlig timing!) . Er ikke så glad i å se på TV, men går prøve å øve meg på det :)

Jeg er 34+2 og vi tar over nytt hus på mandag:) jeg har vært sykmeldt siden jul pga massevis av kynnere. Synes i grunnen tiden har gått fort,ser mye på netflix;) og så flyttet vi hjem til foreldrene mine for en mnd siden som en mellomstasjon før nyhuset er ferdig. De siste ukene har jeg vært i syyykt dårlig form og går hver dag å tror jeg er i fødsel. Veldig utålmodig på å bekke uke 37 så jeg slipper å være så bekymret. Har premature tvillinger fra før. Så liiitt utålmodig på at tiden skal gå,men samtidig får lille holde seg i magen i hvertfall to uker til.

Har en masse ubehagelige kynnere og mensenmurring ...meeeen har ikke sett no til den berømte slimproppen så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har :o ).. Blir litt smågal av å se etter tegn til fødsel! Det beste er vel nok å bare prøve å glemme det så kan man heller bli overrasket!! Hvis man klarer.... :D

Har en masse ubehagelige kynnere og mensenmurring ...meeeen har ikke sett no til den berømte slimproppen så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har :o ).. Blir litt smågal av å se etter tegn til fødsel! Det beste er vel nok å bare prøve å glemme det så kan man heller bli overrasket!! Hvis man klarer.... :D

Hehe, ja, her analyseres ALT. :P Jeg slet med litt vondt i ryggen igår, men tror det var babyen som sparket og dyttet foten sin mot der. Og så var jeg jo så øm i hele truseområdet at det var nok en salig blanding av mye rart, men nær fødsel var ikke en av dem. :P

Hehe, ja, her analyseres ALT. :P Jeg slet med litt vondt i ryggen igår, men tror det var babyen som sparket og dyttet foten sin mot der. Og så var jeg jo så øm i hele truseområdet at det var nok en salig blanding av mye rart, men nær fødsel var ikke en av dem. :P
Ha ha... Man blir jo helt paranoid av dette!! Men det er mye greier/vondter nå på slutten assa, umulig å ikke tenke at det kan føre til no! Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist!?

Utålmodig ja tror ikke du er alene. jeg har dansa siden baby ikke vil feste seg. har gått lang tur. jeg har så mye krefter de siste dagen, nå er jeg redd for at jeg må gå 4 uker til gravid :(

Veldig utålmodig!! Har hatt så vondt idag! :( Og babyen gir meg juling innenfra...

Har sådd litt grønnsaker i dag, da. Og så har jeg tenkt å hive meg rundt og prøve litt kjerringråd. Tviler litt på at det hjelper, men det kan jo holde meg okkupert. ;) Skulle gjerne ha brukt tiden på å gjøre husarbeid, men det klarer jeg ikke...

Hvilken type av kjerringråd skal du prøve?
det er så spennende med kjerringråda

Hvilken type av kjerringråd skal du prøve?
det er så spennende med kjerringråda

Skal prøve å ha sex, i hvert fall. ;) Og så vil jeg lage den fødepizzaen. Fysiske aktiviteter tror jeg at jeg må droppe ellers ødelegger jeg vel bekkenet for alltid. :P Skal prøve å spise ananas også, men har mine tvil da det er visst store mengder som må inntas. Men men, ananas er da både sunt og godt, så skader jo ikke å spise. ;)
Skal be jordmor om å strippe og.

Ha ha... Man blir jo helt paranoid av dette!! Men det er mye greier/vondter nå på slutten assa, umulig å ikke tenke at det kan føre til no! Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist!?

Hehe, nei, sist var jeg bare lei og hadde litt vond bekkenløsning. Denne gangen er det ti ganger verre! :P Vi får prøve å holde oss i skinnet de resterende ukene slik at vi ikke blir gale her. ;)

Husarbeid, baker, ser på tv, serier og film. Strikker litt iblant og går masse tur med hundene. Har hatt permisjon siden oktober, så er veldig klar for å få noe nytt å tenke på og drive med! Mini kan ikke komme snart nok :p

Back
Topp