Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært sykemld hele svangerskapet, så må si meg veldig enig med deg! Blir bra å få ut babyene nå. Er så klart utrolig takknemlig for at jeg får oppleve det her , siden jeg har mistet så mange ganger. Men blir så godt å få henne ut å kose med babyen i steden for svangerskapsplager...Vært 100% sykemeldt siden oktober, så har hele graviditeten opp i halsen! Kunne ordne litt i starten, men nå blir det kun små ting... *sytekjerring*
Har en masse ubehagelige kynnere og mensenmurring ...meeeen har ikke sett no til den berømte slimproppen så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet (som jeg ikke har ).. Blir litt smågal av å se etter tegn til fødsel! Det beste er vel nok å bare prøve å glemme det så kan man heller bli overrasket!! Hvis man klarer....
Ha ha... Man blir jo helt paranoid av dette!! Men det er mye greier/vondter nå på slutten assa, umulig å ikke tenke at det kan føre til no! Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist!?Hehe, ja, her analyseres ALT. Jeg slet med litt vondt i ryggen igår, men tror det var babyen som sparket og dyttet foten sin mot der. Og så var jeg jo så øm i hele truseområdet at det var nok en salig blanding av mye rart, men nær fødsel var ikke en av dem.
Veldig utålmodig!! Har hatt så vondt idag! Og babyen gir meg juling innenfra...
Har sådd litt grønnsaker i dag, da. Og så har jeg tenkt å hive meg rundt og prøve litt kjerringråd. Tviler litt på at det hjelper, men det kan jo holde meg okkupert. Skulle gjerne ha brukt tiden på å gjøre husarbeid, men det klarer jeg ikke...
Hvilken type av kjerringråd skal du prøve?
det er så spennende med kjerringråda
Ha ha... Man blir jo helt paranoid av dette!! Men det er mye greier/vondter nå på slutten assa, umulig å ikke tenke at det kan føre til no! Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist!?