Utålmodig

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
Jeg er en veldig utålmodig sjel, og det gjelder i absolutt alt jeg foretar meg:p Så da kan dere vel tenke dere hvordan jeg har det nå som jeg må vente og vente og vente helt til august:wacky: Jeg har allerede begynt å kjøpe ting, og alt jeg har kjøpt har vært på salg/tilbud. Jeg synes jo egentlig selv at det er litt tidlig, men samtidig må jeg bare for å ikke gå på veggen av å være utålmodig.. Hva tenker dere? Har dere startet innkjøp, eller venter dere? Jeg har vært på tidlig UL, og hører hjertelyden fint og sterkt hver gang jeg prøver med doppler.

Jeg lå å tenkte i natt at det er et halvt år igjen til termin, DET var en deprimerende tanke :P Fant ut at det høres bedre ut med 27 uker :P

Har begynt så smått å kjøpe inn, men jeg synes det er litt vanskelig fordi så mye kommer i blått og rosa. Vet jo ikke kjønnet enda... Blir nok å fordele de store innkjøpene over de nærmeste mnd. for å ikke få alle utgiftene på en gang :)

Vi har alt. Til og med klær da vi har en gutt ei jente fra før.
Men har bestilt babynest, kjøpt en bamse og ett sånn mykt deilig babyteppe :) alle disse tre tingene matcher hveandre. Ja også gardiner til babyrommet (som ikke er ferdig ennå, men vi må nesten vente til vi vet kjønn:p) gardinene matcher babynestet også.

Eneste vi trenger kjøpe er vippestol og klær. Men venter med det til vi har vært på ordinær UL og fått vite kjønn.

Babyteppe har jeg strikket selv, og blir nok å lage mer etterhvert bl.a. babynest. Må bare bli ferdig med babyteppet til venninna mi først :) Synes det er greit å ha litt hobbyprosjekter å pusle med :)

Jeg er en veldig utålmodig sjel, og det gjelder i absolutt alt jeg foretar meg:p Så da kan dere vel tenke dere hvordan jeg har det nå som jeg må vente og vente og vente helt til august:wacky: Jeg har allerede begynt å kjøpe ting, og alt jeg har kjøpt har vært på salg/tilbud. Jeg synes jo egentlig selv at det er litt tidlig, men samtidig må jeg bare for å ikke gå på veggen av å være utålmodig.. Hva tenker dere? Har dere startet innkjøp, eller venter dere? Jeg har vært på tidlig UL, og hører hjertelyden fint og sterkt hver gang jeg prøver med doppler.
Jeg er så ekstremt lik!!! Så utålmodig og kjøpt sikkert 20 plagg :P klarer ikke å vente!! Men jeg har satt delmål på veien og neste er OUL om to uker deretter 50% av svangerskapet overstått osv osv. Hjelper litt! Til påsken skal vi kjøpe vognen, mye av det andre har vi allerede arvet! Men leter etter en sikker og bra barnestol med East Fix!

Jeg har ikke kjøpt noen ting og tenker å vente til etter oul, har veldig lyst, men tålmodigheten min kan strekkes laaangt så er heldig med den :p

Jeg har kjøpt dyne, sengetøy og 2 nøytrale plagg :) jeg varier veldig fra dag til dag.. En dag tenker jeg "åååh jeg vil at h*n skal komme i morgen", og neste dag tenker jeg at jeg er livredd og at jeg aldri kommer til å bli klar :O

Vi har kjøpt to dyner (40% salg på alle barneting hos kid), en til senga og en til vogna, et par klær på januarsalg og en del tøybleier.

Vi har fått vite at vi får arve noen ting, men aner ikke hva, så føler jeg må vente til vi har de tingene i hus, så vi ikke handler noe unødvendig :)

Av de vi skal arve av håper jeg vi får arve seng og klær, er lovet et skinn til å ha i vognen av ei svigerinne.

Vogn skal vi bestille etter ultralyd, bæresjal ser jeg etter brukt, så er det stellematte.. Tenker å ha en kommode (kanskje hemnes) som stellebenk, da har vi stellebord og oppbevaring i en boks og slepper å lagre stellebordet når det ikke trengs lenger.

jeg har også kjøpt en del :D
det er så leenge igjen så jeg vet akkurat hvordan du har det!

Jeg er ikke så sabla utålmodig, men klok av skade... Her skal ALT være klart fra uke 25 tipper jeg, fødebaggen pakka og med på hver kontroll utover fra da... redd for å få prematurt igjen da du? Neeeeei da.... :rolleyes::eek:

Jeg har kjøpt bilstol med base og bilstolpose, ellers er jeg ikke kommet stort lengre :p Litt diverse blir jeg å få låne hos to av bestevenninnene mine, som har fått en gutt og en jente ila. det siste året, derfor er jeg litt usikker på hva jeg faktisk "må" kjøpe selv :)

Har kjøpt vogn, bilstol, vippestol, hengekøye, vognpose, sprinkelseng og noe klær. Jeg er også svært utålmodig og for min del kunne den ungen gjerne poppet ut i går....

Så fint at jeg ikke er alene;) Vi har kjøpt bilstol m/base, dyne, dynetrekk, laken, høstpose til vogn, ullpledd og sengehimmel. Og igår fikk jeg kjøpt en brukt Leandervugge til en veldig billig penge. Vi skulle kjøpe en body her om dagen for sende bilde med nyheten til nærmeste familie, og da mente mannen at vi likesågodt kunne kjøpe litt mer klær mens vi var der:p

Jeg har funnet ut at det å være gravid ikke er noe for meg! :P er verdens mest utolmodige å bekymra person! Dårlig kombo! Haha! Kan det ikke bare bli sommer nå?! Er helt utrolig at alt jeg har kjøpt til baby er 2 smokker! :P

Jeg har ikke kjøpt noe enda. Holder på å strikke et koseteppe og har planer om å lage en voxypose etter hvert. Jeg er en person som stresser veldig lite, og kjenner jeg meg selv rett så kommer det meste til å bli kjøpt i siste liten eller etter fødsel :P

Ære være dere som klarer å vente:p Jeg tenker uansett at i sommermånedene orker jeg ikke å springe rundt på butikker for å få ting klart. Da vil jeg heller slappe av hjemme og kose meg ute i sola:) Så jeg satser på å få det meste i hus i løpet av mai/begynnelsen av juni.

Regner med jeg blir blakk rett etter oul! :D

Back
Topp