• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Utålmodig !!

Tvilllingmor

Tvillingmor
Hei dere!
Er det bare jeg som begynner og bli skikkelig utålmodig nå ? :O
Jeg har igjen bare 30 dager. De går utrolig fort, men også utrolig sakte. Gleder meg til og få prinsessene mine i armene for første gangen! :)
Nå er det nedtelling for fult her i hjemmet.
Hvor mange dager har du igjen ? :)

Er utolmodig, men ikke så mye som med første... Har litt mer å gjøre nå, så det går fort! :) 24 dager til termin :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke utålmodig (kanskje fordi jeg håper på å bli ferdig med eksamen før fødsel :p ) Her er det 14 dager igjen til termin.... Men hun er så inderlig velkommen uansett når hun velger å komme <3

Last edited:
Mannen min er ute og reiser til lørdag og jeg har ni dager igjen i dag. Ingen hast med å få henne ut for øyeblikket :ler:

33 dager til termin her. Utolmodig, men langt ifra så utålmodig som jeg var med førstemann :p nå flyr dagene avgårde med en 4 åring i hus :p men han kan gjerne komme litt før tiden syns jeg så jeg får kommet fortere i gang med treningen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nja. På en måte er jeg veldig utålmodig; jeg vil så gjerne hilse på henne snart! :) Samtidig håper jeg det går i hvert fall en uke-halvannen før hun melder sin ankomst; en uke til med "bare" storesøstrene, en uke til med alenevoksentid på kvelden, -og en uke med deilige permisjonsdager..! ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

16 dager!! :-O hehe.. nå har tiden flydd noe inni hampen.. fryktelig spennende det her men er ikke noe spesielt utålmodig. Skal inn til trondheim og hente kjæresten min nå i kveld. Blir godt med litt kjærestetid før hun kommer også:-) men Velkommen er hun uansett når hun bestemmer seg for å komme!

Alt er i grunnen klart for å ta imot den lille, men fordi jeg har fått en skikkelig kjip bihulebetennelse håper jeg det drøyer ihvertfall 1-1,5 uke (3 uker til termin, men Storesøster ble født 39+1) så jeg rekker å bli frisk og hente meg inn igjen, og nyte noen siste dager med Storesøsteren og Mannen.

Jaaa, jeg er utålmodig! ;) vil så gjerne treffe lillebror <3 20 dager til termin. Begynte med modningsakupunktur i går :D

22 dager til her - åh ja jeg er utålmodig nå - samtidig som jeg gruer meg til å føde!!!! Angrer litt på at jeg for et par dager siden satt å så på en føde video - å se hodet komme ut av den lille åpningen så ikke særlig behagelig ut - kjenner jeg får litt angst hver gang jeg tenker på det.

22 dager til her - åh ja jeg er utålmodig nå - samtidig som jeg gruer meg til å føde!!!! Angrer litt på at jeg for et par dager siden satt å så på en føde video - å se hodet komme ut av den lille åpningen så ikke særlig behagelig ut - kjenner jeg får litt angst hver gang jeg tenker på det.

Det er ikke særlig behagelig heller :p men syns ikke man skal være redd for noe man ikke vet hva er (har opplevd før) :) alle fødsler er forskjellige så kan jo hende du gruer deg unødvendig :)

33 dager igjen til termin.

Det er ikke særlig behagelig heller :p men syns ikke man skal være redd for noe man ikke vet hva er (har opplevd før) :) alle fødsler er forskjellige så kan jo hende du gruer deg unødvendig :)

Hehe, jeg kan meddele med dere at nå vet jeg hvordan fødselen kjennes - min datter kom til verden i natt 23.05.2014 kl. 00.03 :)

Takk :)

Hehe, jeg kan meddele med dere at nå vet jeg hvordan fødselen kjennes - min datter kom til verden i natt 23.05.2014 kl. 00.03 :)

Gratulerer så mye! Håper det ble en fin opplevelse da:)

Back
Topp