Utålmodig...

kiwegian

Blir kjent med forumet
Venter nr. 2.. om 5 dager.. termin den 19. 
Førstemann kom 39+4.. altså er jeg over den "rekorden"..  Har hele tiden følt og sagt at hun kommer før, men tror jaggu hu har det godt inni der jeg..
Blir liksom litt skuffa når man våkner om morgenen, søren, kom ikke denne natta heller.. 

Kan godt komme snart synes jeg! Fler som er utålmodige? hehe.. dumt spørsmål.. 
 
Venter også nr 2 og er 38 +5 i dag. Det var dagen forrigemann kom, så i morgen er jeg også mer gravid enn noen gang ;) Varierende etter dagsform hvor lei jeg er. Er snart ferdig med oppussingsprosjekt også og er i grunn veldig glad om minien holdre seg i magen til stuen er brukenes igjen... (hatt barnevakt i natt så i dag er en goood dag med masse energi og overskudd)    ;)
 
Det skjønner jeg! Godt å ha ting i orden før lille kommer. Her er alt klappet og klart,bare går å ruuuuger hehe... 
 
Samme her..venter nr.2 med termin om litt over 1 uke. Førstemann kom i uke 37, så jeg slår daglig min forrige Graviditetsrekord...men nå kjenner jeg at tålmodigheten begynner å bli tynnslitt. Sitter å kjenner etter dag ut og dag inn, og må innrømme at jeg er litt skuffet når jeg våkner etter nettene og innser at ingenting skjedde i natt heller. Alle jeg møter spør hele tiden om det ikke har skjedd noe ennå, hjelper ikke akkurat på tålmodigheten..
 
Vet hva du mener! 
Har det skjedd noe? har ikke du født enda? Sitter du her enda? Skjer det noe?   
Vet de mener det godt da.. og har vel meg selv å takke for å utålmodig å ha snakket høyt om det en stund.. får bare bite det i oss, og håpe de små bestemmer seg for å komme ut å hilse på snart! 
 
Back
Topp