Utålmodig!!

*FrøkenS*

Flørter med forumet
Jeg kjenner at jeg allerede nå er litt utålmodig. Ser på babyklær og vogner på nettet, leser og ser på fødsler. Har skrevet liste over hva jeg tror jeg trenger.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente i 35 uker til... Kan ikke huske at jeg begynte å se på slikt så tidlig sist gang. Jeg gleder meg så utrolig til jeg har vært på ordinær ultralyd og forhåpentligvis får vite kjønnet så shoppingen kan starte...

Flere som er slik?

*FrøkenS* skrev:
Jeg kjenner at jeg allerede nå er litt utålmodig. Ser på babyklær og vogner på nettet, leser og ser på fødsler. Har skrevet liste over hva jeg tror jeg trenger.

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente i 35 uker til... Kan ikke huske at jeg begynte å se på slikt så tidlig sist gang. Jeg gleder meg så utrolig til jeg har vært på ordinær ultralyd og forhåpentligvis får vite kjønnet så shoppingen kan starte...

Flere som er slik?

Kanskje pga du vet hva du har i vente? :)
Må inrømme at jeg kikker litt jeg åsså, kikker og smiiiiiler stort!

Ooooh yes!!

Både fordi jeg gleder meg, men også fordi jeg vet hvor dyrt alt sammen er, så jeg vil gjerne fordele ting litt uttover i stede for å skulle vente med alt helt til i siste liten.

Men ja - jeg gleder meg noe enormt til å begynne å fylle skuffer og skap med nytt babytøy og utstyr emoticon

Er veldig utålmodig jeg også, vil veldig gjerne at magen skal begynne å vokse med en gang. Men nå er man kun gravid noen få ganger i løpet av et helt liv, så jeg forteller meg selv at jeg må ikke stresse og nyte hvert øyeblikk:)

Jeg skal prøve å nyte hvert øyeblikk, men det er ikke så lett nå som jeg er kvalm. Gleder meg til uke 14, da ga kvalmen seg sist.

P.g.a SA i uke 11 sist tør jeg ikke begynnte å tenke på sånnt før uke 12 tenker jeg
Men da kommer jeg vel til å ta helt av :-)

Er utålmodig selv! Sitter å ser på babyklær, mammklær, vogner og ting jeg har lyst på :) men fordi jeg har mistet 2 ganger før, så tør jeg ikke kjøpe noe riktig ennå..

Første gang jeg var gravid var jeg i en kjempefint butikk i Liverpool , Mothercare, som hadde masse fine mammaklær, babyklær, alt man trengte fra mann er gravid til ungen er ett par år gammel. Og som en bonus så er det ganske billig der! Hvis alt går bra denne gangen, så skal sambo og jeg en tur ditt en gang etter uke 12 :)

Back
Topp