Utålmodig....

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
... venter såååå fælt på at vi skal bli flere Mai-jenter, så vi kan snakke sammen her! Om symptomer, når vi skal fortelle det, hva vi skal kjøpe, lage terminliste, fødeplass-liste, bli kjent tråder og og og og åååh.. Skynd dere damer!!

 
Kan ikke bli mer enig med deg!! Haha!

Kanskje vi skal begynne litt da, bare med litt symptomprat?? Gjør vel ikke noe det?

Hva slags symptomer har du? 
Her har jeg vært litt sånn småkvalm, øm i puppa-særlig i vortene, også har jeg fått litt angst---hva i alle dager har vi begitt oss ut på?!?!?! Har glemt alt siden forrige svangerskap! hoho!! 

 
Skynder meg alt jeg kan, men dagene går så seint! Skal teste på onsdag så nå er det ihvertfall under en uke til jeg skal teste. Spennende :)
 
Jaaaa, det er kjempespennende, måtte dagene svinge unna i en fei, og at du kommer inn hit på onsdag. Jeg skal krysse alt jeg har for deg :D
 
Det strekker seg nederst i magen, niplene er litt ømme og jeg er litt trøttere enn vanli, men er jo fortsatt veldig tidlig! Og dette er mitt første svangerskap, så jeg er veeeeldig spent på hvordan d bærer i vei!

Når fikk du kvalme og slik i forrige sv. skap da? :-)
 
I forrige sv. skap var jeg aldri superkvalm, brakk meg bare en gang i uke 6, var i veldig god form t.o.m uke 22. Kjente bare strekk og murringer i magen. I uke 22 kom ekstrem pollen allergi, høyt blodtrykk og masse vann i kroppen. Endte med sv.skaps forgiftning og ble satt igang 3 uker før termin. Så nå skal jeg virkelig ta godt vare på kroppen min, også slipper jeg jo pollen siden terminen er i mai :D

Men, som de sier: ingen svangerskap er like, så er veldig spent. Blir sikkert mer sliten med en 2 åring i hus..

Håper vi slipper så mye plager og kan kose oss med spire i magen :D

Men som du sier, det er fortsatt tiiiidlig

Gleder meg til vi er en hel gjeng her! 
 
Jeg vil også hit!! ;) Men må nok vente en god stund til... IKM er ikke før 28.... :( Men jeg er litt spent på om det er noe som skjer, for har vært rar og boblete/stikkinger i magen siden el, utflod (pleier aldri det før mens), var skikkelig uggen tirsdagsmorgen og hadde ikke lyst på frokost. Og så synes jeg at jeg kan skimte sånne tynne små blodårer på puppene. Det fikk jeg tidlig forrige svangerskap også. Det er få enda, men jeg kontrollerte puppene rett etter el bare for å ha sammenligningsgrunnlag, og da var det ikke sånne tynne blodårer der.. Så jeg har et lite håp om at jeg har en huleboer i magen ;)
 
Back
Topp