Utålmodig! vil se babyen min, helst i år!

Jeg håper også på januarbarn. Gutter er seinere i utvikling enn jenter og det ser man på skolen. Vil heller at gutten min skal få fordelen av å ligge litt foran.

Han må gjerne bli der til termin 22 januar, men jeg må også si at jeg ikke synes det er så stas å være gravid. Har hatt og har fremdeles en del plager, så klarer ikke å nyte denne tida så veldig. Det går liksom litt for sent og litt for fort på samme tid! Huset er fullstendig kaos- skal til å pusse opp, og glad vi ennå har noen måneder til å få det ferdig!!
Dette er min første, så går jo og lurer på hvordan livet blir når han kommer:happy:

Jeg håper også på januarbarn. Gutter er seinere i utvikling enn jenter og det ser man på skolen. Vil heller at gutten min skal få fordelen av å ligge litt foran.
Ja det er det jeg tenker også! Har termin 1 januar så er hårfine marginer!

Jeg er ganske lei av å være gravid. Men så er jeg nå på totalt 64 uker som gravid og ingen levende baby, utenom han jeg har i magen da :) [emoji173]️
Så føler det er innafor å være litt lei nå. Samtidig er jeg takknemmelig for at formen sammenlignet med hva andre får av plager, er veldig god og for at jeg blir gravid veldig lett. Jeg vet at jeg ville ha savnet hver eneste lille nattlige dotur, sure oppstøt, ryggvondt og energimangel om jeg skulle miste han. Så jeg prøver å fokusere på det. Men altså, er 22 uker nå og det virker så ueeeeendelig lenge til 37+0, hvor det ikke lenger gjør noe om fødsel skulle starte.

Jeg har det HELT likt! Gått mellom 50-60 uker gravid, ingen levende baby. Blir sykt takknemlig for alle ting jeg egentlig også klager over. [emoji5]

Jeg har termin 29.12, og håper inderlig på et par dager med overtid, og januar! Men baby komemr når den kommer, får ikke gjort så mye med det :)

Utålmodig jeg også, men la nå ungen vente til over nyttår. Så mye bedre for dem å være størst i klassen, enn å være minst. Og på slutten av året - så er de bare 5,5 når de begynner på skole. Mye bedre å være 6,5 år :)

Utålmodig jeg også, men la nå ungen vente til over nyttår. Så mye bedre for dem å være størst i klassen, enn å være minst. Og på slutten av året - så er de bare 5,5 når de begynner på skole. Mye bedre å være 6,5 år :)
Enig! Heller januar enn desember, om jeg kan velge.

• Liker
Reactions: COR
Back
Topp