Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja det er det jeg tenker også! Har termin 1 januar så er hårfine marginer!Jeg håper også på januarbarn. Gutter er seinere i utvikling enn jenter og det ser man på skolen. Vil heller at gutten min skal få fordelen av å ligge litt foran.
Jeg er ganske lei av å være gravid. Men så er jeg nå på totalt 64 uker som gravid og ingen levende baby, utenom han jeg har i magen da[emoji173]️
Så føler det er innafor å være litt lei nå. Samtidig er jeg takknemmelig for at formen sammenlignet med hva andre får av plager, er veldig god og for at jeg blir gravid veldig lett. Jeg vet at jeg ville ha savnet hver eneste lille nattlige dotur, sure oppstøt, ryggvondt og energimangel om jeg skulle miste han. Så jeg prøver å fokusere på det. Men altså, er 22 uker nå og det virker så ueeeeendelig lenge til 37+0, hvor det ikke lenger gjør noe om fødsel skulle starte.
Enig! Heller januar enn desember, om jeg kan velge.Utålmodig jeg også, men la nå ungen vente til over nyttår. Så mye bedre for dem å være størst i klassen, enn å være minst. Og på slutten av året - så er de bare 5,5 når de begynner på skole. Mye bedre å være 6,5 år![]()