Utålmodig! vil se babyen min, helst i år!

Tjohoo123

Flørter med forumet
jeg har så dårlig samvittighet for dette, men jeg er i uke 27 nå og jeg er så lei (!!!!!) av å være gravid! Hatt et veldig lett svangerskap men nå tærer det på energien, vond rygg og sover dårlig. Og jeg er så klar for å bli ferdig! Jobber 50% pga ryggen, jeg synes dagene flyr men svangerskapet står stille! Har flere i kretsen min som er lenger på vei enn meg og jeg er så utrolig misunnelig selvom det er snakk om et par uker! Flere som føler på utålmodigheten ?
 
Hi hi, vi er nok motsatt der. Jeg ønsker at han skal være inni der vertfall til termin. Gjør heller ingenting om han kommer litt etter kjenner jeg. Foreløpig! Det er jo fordi jeg er i fin form, kjenner ikke noe på det. Og har hatt masse kynnere og rier, så redd for at han skal komme ut for tidlig! Hehe ;)
Gleder meg masse og syns tiden går ganske fort :happy:
 
jeg har så dårlig samvittighet for dette, men jeg er i uke 27 nå og jeg er så lei (!!!!!) av å være gravid! Hatt et veldig lett svangerskap men nå tærer det på energien, vond rygg og sover dårlig. Og jeg er så klar for å bli ferdig! Jobber 50% pga ryggen, jeg synes dagene flyr men svangerskapet står stille! Har flere i kretsen min som er lenger på vei enn meg og jeg er så utrolig misunnelig selvom det er snakk om et par uker! Flere som føler på utålmodigheten ?

100% enig! Jeg har ikke hatt det så lett, og tanken på at det vanskelige kommer nå føles bare kjipt. Gleder meg til jeg er ferdig, men er bare 23 uker så jeg vil ikke ha fødsel nå - men om hun kommer 1. Januar i stedet for 27. Januar er det helt greit:p
 
100% enig! Jeg har ikke hatt det så lett, og tanken på at det vanskelige kommer nå føles bare kjipt. Gleder meg til jeg er ferdig, men er bare 23 uker så jeg vil ikke ha fødsel nå - men om hun kommer 1. Januar i stedet for 27. Januar er det helt greit:p
Jeg har termin 1 januar faktisk og jeg har bursdag 27 januar så fine datoer du hadde der huff jeg føler meg så fæl som klager men godt det ikke bare er jeg som føler det sånn! Hadde ikke gjort noe for meg om han kom før tiden men samtidig vil jeg jo at han skal drøye over nyttår
 
Hi hi, vi er nok motsatt der. Jeg ønsker at han skal være inni der vertfall til termin. Gjør heller ingenting om han kommer litt etter kjenner jeg. Foreløpig! Det er jo fordi jeg er i fin form, kjenner ikke noe på det. Og har hatt masse kynnere og rier, så redd for at han skal komme ut for tidlig! Hehe ;)
Gleder meg masse og syns tiden går ganske fort :happy:
Ja håper jo forsåvidt han holder til terminen (eller over) siden det er 1 januar men tålmodigheten er ikke på min side men av helse årsaker er jo definitivt det beste at han holder seg i ro til terminen :)
 
Jeg har termin 1 januar faktisk og jeg har bursdag 27 januar så fine datoer du hadde der huff jeg føler meg så fæl som klager men godt det ikke bare er jeg som føler det sånn! Hadde ikke gjort noe for meg om han kom før tiden men samtidig vil jeg jo at han skal drøye over nyttår

Ja, jeg tenker at ingen har identiske svangerskap og det må være innafor å si at man ikke liker å være gravid uten at det er ensbetydende med at man ikke setter pris på at man er gravid eller er mindre glad i barnet - for sånn føler ikke jeg. Jeg er veldig glad for at vi ble gravide lett, og er utrolig glad i vår lille jente. Jeg er så glad i henne at jeg har det kjipt i 9 måneder, og det tenker jeg at er en fin måte å se det på:rolleyes:
 
Ja, jeg tenker at ingen har identiske svangerskap og det må være innafor å si at man ikke liker å være gravid uten at det er ensbetydende med at man ikke setter pris på at man er gravid eller er mindre glad i barnet - for sånn føler ikke jeg. Jeg er veldig glad for at vi ble gravide lett, og er utrolig glad i vår lille jente. Jeg er så glad i henne at jeg har det kjipt i 9 måneder, og det tenker jeg at er en fin måte å se det på:rolleyes:
Helt enig! den største gleden som på en måte driver meg bort fra negativiteten er gleden da jeg hadde den positive testen i hånda, da jeg var på ultralyd og så han for første gang, da vi fikk se kjønnet og hver gang jeg får kjenne spark og livstegn :) det er det som gjør hele svangerskapet verdt det :) nå er det første mitt så aner ikke hva jeg har i vente men er sikker på at når svangerskapet er over er det fullstendig verdt hver minste plage :)
 
Er nok motsatt denne gangen. Dette svangerskapet har så langt vært det letteste og jeg vet det er siste gangen så jeg har planer om å nyte det så mye som mulig. Jeg syns dagene flyr unna alt for fort. Har termin 9. januar, født 13 og 11 dager over tiden med de to eldste, så jeg har ingen tro på at denne skal komme før nyttår. Og så syns jeg at det hadde vært ålreit å slippe føding og etterhvert bursdager i romjula :) menmen nå som jeg er så innstilt på å gå over termin så hadde det jo vært typisk om hun kommer før :hilarious:
Har hatt så mange drømmer i det siste at sovingen er litt så som så, men på dagtid må jeg gjerne minne meg selv på at jeg faktisk er gravid. Magen dulter borti ting hele tiden fordi jeg glemmer at den er der. Jeg sliter litt på de varmeste dagene, men sånn bortsett fra det så klarer jeg å gjøre innmari mye som med de to første var utenkelig. Håper høsten kommer snart, men enn så lenge så må jeg takle noen runder med 30 grader ser det ut til (har vel kanskje ikke lov til å klage over varme, men jeg er mer glad i kulde og vinter så passer egentlig veldig dårlig å bo i California).
 
Hi hi, vi er nok motsatt der. Jeg ønsker at han skal være inni der vertfall til termin. Gjør heller ingenting om han kommer litt etter kjenner jeg. Foreløpig! Det er jo fordi jeg er i fin form, kjenner ikke noe på det. Og har hatt masse kynnere og rier, så redd for at han skal komme ut for tidlig! Hehe ;)
Gleder meg masse og syns tiden går ganske fort :happy:
Jeg er mest enig med deg, enn så lenge. Men det kan jo snu.
 
Jeg er veldig enig! Har et foreløpig veldig lett svangerskap uten plager, men mistrives så i egen kropp om dagen og er så lei! Er bare i uke 25 så enda en liten stund til.. gleder meg bare til å sitte med prinsessen min i armene og begynne å "leve" litt igjen [emoji28]
 
Med bekkenløsning siden starten, kvalme hele veien, fortsatt oppkast hver dag, kraftig halsbrann, svangerskapskløe og mye kynnere, så må jeg helt ærlig si at jeg håper hun kommer før termin, og at jeg GLEDER meg til å være ferdig med dette svangerskapet [emoji85] vi hadde planer om to tette, men har blitt anbefalt av lege og fysio og la dette bli den siste, og jeg kjenner det er helt greit [emoji28]
 
Hi hi, vi er nok motsatt der. Jeg ønsker at han skal være inni der vertfall til termin. Gjør heller ingenting om han kommer litt etter kjenner jeg. Foreløpig! Det er jo fordi jeg er i fin form, kjenner ikke noe på det. Og har hatt masse kynnere og rier, så redd for at han skal komme ut for tidlig! Hehe ;)
Gleder meg masse og syns tiden går ganske fort :happy:

Samme her[emoji106]
 
Håper lillegutt holder seg inne til termin og gjerne lenger! Termin 10 januar, helt greit svangerskap så langt forutenom bekkenløsning, men har ikke så lyst på romjulsbarn :rolleyes: håper det ikke er fælt å si, og man vet jo ikke nå om babyen MÅ komme før, men er desemberbarn selv og denne snuppen klaffet litt tidligere enn vi egentlig hadde sett for oss :D så jeg går gjerne til termin eller over, tross vondt i bekkenet :)
 
Jeg er veldig enig! Har et foreløpig veldig lett svangerskap uten plager, men mistrives så i egen kropp om dagen og er så lei! Er bare i uke 25 så enda en liten stund til.. gleder meg bare til å sitte med prinsessen min i armene og begynne å "leve" litt igjen [emoji28]
Kan relatere veldig til det du sier der, ja føler meg ikke vell i kroppen min og er bare sååååå lei!
 
Håper lillegutt holder seg inne til termin og gjerne lenger! Termin 10 januar, helt greit svangerskap så langt forutenom bekkenløsning, men har ikke så lyst på romjulsbarn :rolleyes: håper det ikke er fælt å si, og man vet jo ikke nå om babyen MÅ komme før, men er desemberbarn selv og denne snuppen klaffet litt tidligere enn vi egentlig hadde sett for oss :D så jeg går gjerne til termin eller over, tross vondt i bekkenet :)
Ja føler med deg! Termin 1 januar så jeg håper jo jeg går over terminen for å slippe romjulsbarn! Men hadde det ikke vært for det hadde det ikke gjort meg noe å bli ferdig med graviditeten litt før
 
Jeg er ganske lei av å være gravid. Men så er jeg nå på totalt 64 uker som gravid og ingen levende baby, utenom han jeg har i magen da :) ❤️
Så føler det er innafor å være litt lei nå. Samtidig er jeg takknemmelig for at formen sammenlignet med hva andre får av plager, er veldig god og for at jeg blir gravid veldig lett. Jeg vet at jeg ville ha savnet hver eneste lille nattlige dotur, sure oppstøt, ryggvondt og energimangel om jeg skulle miste han. Så jeg prøver å fokusere på det. Men altså, er 22 uker nå og det virker så ueeeeendelig lenge til 37+0, hvor det ikke lenger gjør noe om fødsel skulle starte.
 
Jeg syns det går så tregt! Å gå gravid syns jeg er rett og slett noe dritt. Har vært mer eller mindre sykemeldt siden uke 6-7 pga kvalme og oppkast, trodde det slapp taket no, men var dessverre bare en litt bedre periode før det begynte på an igjen. Hadde ikke forventet at det skulle være slik å være gravid. [emoji30]
 
Hm :) sist ønsket jeg bare å bli ferdig. Følte med tjukk og stygg. Nå visste jeg mer hva jeg gikk til og har kjøpt litt mer gravidklær. Har et tungt svangerskap med mye bekkensmerter og er helt sykemeldt. Likevel prøver jeg å nyte det. Jeg nyter at det er jeg og ikke babyen som styrer tida. Jeg nyter at jeg stort sett får sove om natta (hadde en nattevåken baby sist) og jeg prøver å se fin ut med kulen på magen. Er jo fint å kunne ligge på sofaen og lese bok. Blir mindre sånt når babyen er ute.
 
jeg har så dårlig samvittighet for dette, men jeg er i uke 27 nå og jeg er så lei (!!!!!) av å være gravid! Hatt et veldig lett svangerskap men nå tærer det på energien, vond rygg og sover dårlig. Og jeg er så klar for å bli ferdig! Jobber 50% pga ryggen, jeg synes dagene flyr men svangerskapet står stille! Har flere i kretsen min som er lenger på vei enn meg og jeg er så utrolig misunnelig selvom det er snakk om et par uker! Flere som føler på utålmodigheten ?
Jeg er også kjempe utolmodig! Ikke fordi jeg har noe særlig med plager, men er jo bare sååå babysyk:dummy::happy: samtidig så er huset på halv8! Så det er godt vi enda har litt tid igjen til å få ting på stell før hun kommer :happy:
 
Jeg er også lei av å være gravid. Samtidig så ønsker jeg at det blir et januarbarn og ikke desember (men jeg tar det jeg får altså!) :happy: kjenner litt på angsten i forhold til blodtrykket mitt og sånt. Og så har jeg eksamen 7.desember så jeg håper i det minste jeg får tatt den
 
Back
Topp