Utålmodig tester med svak positiv test…

LilleH

Andre møte med forumet
Testet svært svakt positivt på en tidlig test onsdag og tok en hcg-prøve hos legen som viste 7,5. jeg prøver å puste med magen og vente med å teste mer for å gi hcgen mulighet til å stige før jeg tester på ny. Har en clair blue digital test liggende. Noen her som vet hvor mye hcg som må til før den slår ut? Prøver å holde meg, men jeg blir gal av all ventingen.

Testet svært svakt positivt på en tidlig test onsdag og tok en hcg-prøve hos legen som viste 7,5. jeg prøver å puste med magen og vente med å teste mer for å gi hcgen mulighet til å stige før jeg tester på ny. Har en clair blue digital test liggende. Noen her som vet hvor mye hcg som må til før den slår ut? Prøver å holde meg, men jeg blir gal av all ventingen.

Den er overraskende sensitiv etter min erfaring, så hvis du hadde 7,5 på onsdag så hadde den nok slått ut nå :) Har sett mange her inne få gravid 1-2 , med kjeeempesvake strimmeltester! Jeg hadde ikke klart å holde meg hvis jeg var deg :hilarious: Lykke til!

Den er overraskende sensitiv etter min erfaring, så hvis du hadde 7,5 på onsdag så hadde den nok slått ut nå :) Har sett mange her inne få gravid 1-2 , med kjeeempesvake strimmeltester! Jeg hadde ikke klart å holde meg hvis jeg var deg :hilarious: Lykke til!
Takk. Er så redd den skal være negativ så vil vente lengst mulig men det er jo tortur med all denne ventingen. :nailbiting:

Den tidligtesten jeg brukte skal oppdage fra 10 og oppover så jeg var overrasket over utslaget når blodprøve viste 7,5.

Hvor mange dpo er du? Jeg også er veldig utålmodig, vil teste hele tiden. Svidde av en test i går, selv om jeg visste den ville bli negativ. Er 7dpo i dag. Har fått 1-2 på digital 13 dpo med mitt første barn og 10dpo med andremann. Kan godt hende du får det på din nå!

Min cb test slo ut 1-2 selv når jeg hadde kjempe svake strimmeltester :) Opplever den som veldig sensitiv

Hvor mange dpo er du? Jeg også er veldig utålmodig, vil teste hele tiden. Svidde av en test i går, selv om jeg visste den ville bli negativ. Er 7dpo i dag. Har fått 1-2 på digital 13 dpo med mitt første barn og 10dpo med andremann. Kan godt hende du får det på din nå!
Litt usikker for eggløsning er litt usikker men tror ca 13 DPO i dag. Tenkte kanskje å teste i morgen tidlig. Syns dette er fryktelig vanskelig. Har ei på 3, men har mistet 3 ganger i løpet av siste året så tør nesten ikke håpe kjenner jeg..

Testet på mandag og fikk «ikke gravid».
Legen ba meg vente to dager og så prøve igjen om mensen ikke kom. Klarte ikke holde meg lenger enn til i går og da var den jammen positiv:smiley-bounce016:smiley-bounce016
Gratulerer!

Gratulerer!!

Back
Topp